dimecres, 30 de maig del 2012

Resum de l'Assemblea ordinària de l'AMPA - 29/05/2012

Resum dels temes tractats i acords de la reunió de l'Assemblea ordinària de l'AMPA de l'escola Herrero del dimarts 29 de maig de 2012.
  • Lectura i aprovació de l'acta de l'anterior Assemblea.
  • Es discuteix, una vegada més, sobre per què els alumnes de 3 i 4 anys no poden anar al menjador escolar i sobre la qualitat i temperatura del menjar. S'acorda reunir-se amb els membres de la Comissió de menjador del Consell Escolar, redactar un escrit adreçat al Consell Escolar i recollir signatures per reclamar una millora en la qualitat del servei de menjador.
  • S'acorda donar impuls a una primera fase del projecte de banc de llibres. S'acorda, en una primera fase fer una petició a totes les famílies perquè qui vullgue pugue deixar en la seua classe els llibres ja utilitzats l'últim dia lectiu (22 de juny). S'acorda també informar a la direcció d'aquesta primera fase del projecte. S'acorda redactar un escrit de presentació del projecte de banc de llibres i del desenvolupament de la seua primera fase, per informar al Consell Escolar, en la seua última reunió del curs, en el qual també s'inclourà una petició al professorat demanant responsabilitat a l'hora de demanar a les famílies la compra dels llibres i animant-los a que transmetan als alumnes un ús responsable dels llibres perquè puguen ser algun dia reutilitzats per altres alumnes.
  • S'aprova el balanç econòmic de l'AMPA.
  • S'informa a l'Assemblea de les baixes en la junta: Ana Ester Ekician i Carla Brunori. També s'aproven alguns canvis: Suso Monforte será el nou secretari, Carla Tirado passa a ser vocal, Lidón Taus serà la nova tresorera i Manolo Roig serà el nou vice-president. La resta de la junta continua igual.
  • S'informa a l'Assemblea que la festa de fi de curs serà el dia 22 de juny i del seu cost. S'acorda que la junta de l'AMPA es reunirà el proper dijous 7 de juny per tractar, entre altres temes, el de la festa.
  • S'informa a l'Assemblea que el lliurament d'orles serà el dia 20 o 21 de juny.
  • S'informa a l'Assemblea del projecte d'escoleta matinera i de vesprada de l'AMPA segons el pressupost enviat per l'empresa SERRADAL S.L. i s'acorda demanar a l'empresa Serradal que ens digue si als socis de l'AMPA ens pot fer un preu especial.
  • S'informa a l'Assemblea que l'ajuntament ha aprovat l'ús d'espais de l'escola per a l'escoleta matinera de l'AMPA. La cessió d'espai per a l'escoleta de vesprada ja està concedida per a altres activitats.
Alguns punts importants que no estavan a l'ordre del dia però que han sigut tractats a les reunions de la junta o a altres assemblees no van poder ser tractats ni es va poder informar a l'Assemblea de la seua situació.
  • El canvi de la porta metàl·lica d'accès al patí (recentment a hagut de soldar-se una part per evitar que caigués).
  • Possibilitat d'instal·lar una malla o envel·lat al pati de l'escola.
  • Una escala d'emergència per al mòdul est de l'edifici.
  • Demanar calefacció central per a tot l'edifici més eficient, enlloc dels radiadors elèctrics que hi ha, que no cobreixen tots els espais i que són enormement ineficients.
  • Difusió del web de l'AMPA.
Si us interessa que a la junta o a les assemblees de l'AMPA es tracte algun tema o voleu proposar o opinar sobre algun dels temes sobre els quals tractarem o hem tractat, només cal que ens envieu un mail a la adreça de correu electrònic de l'AMPA: ampa.cp.herrero@gmail.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada