dilluns, 22 de febrer del 2016

Resum de la reunió entre l'AMPA i l'equip directiu - dimecres 17 de febrer de 2016

El dimecres 17 de febrer de 2016 a les 15:30 h es va reunir una representació de la junta de l'AMPA amb l'equip directiu per tractar una sèrie d'assumptes pendents i uns altres nous. 

-S'acorda que la Jornada Intercultural i l'activitat musical Com sona l'Herrero es realitzaran el mateix dissabte. L'AMPA informa a la direcció que la jornada està prevista realitzar-la el dissabte 7 de maig. El Claustre de mestres decidirà si la jornada de portes obertes es realitza també el mateix dissabte o un altre dia 

-Xocolatada del dia de la dansà. S'acorda que enguany s'utilitzaran els gots de plàstic de la cuina (reutilitzables) per a la distribució de la xocolata entre l'alumnat de primària i s'utilitzaran gots d'un sol ús entre l'alumnat d'infantil.
En relació al tema de la xocolatada del dia de la dansà, en la qual l'AMPA s'ofereix a col·laborar comprant magdalenes i distribuïnt la xocolata entre l'alumnat, la junta també va acordar sol·licitar a la direcció que es recorde a l'alumnat que els gots es poden reutilitzar i que són reciclables. El curs passat el repartiment de la xocolata va resultar prou caòtic i el pati ere un guirigall on els xiquets feien el que volien i llançaven la xocolata pel terra. Vam proposar que enguany l'alumnat baixe al pati de forma ordenada i que cada mestre siga el responsable de cada grup durant tot el temps que dura l'activitat.
La direcció ens ha dit que ha traslladat la nostra petició al claustre.

-En relació al pograma #PintaEscola de l'ajuntament l'AMPA ha fet arribar a la direcció una proposta per a pintar la part baixa de la façana del carrer Moyano. El claustre ha esmenat una mica la proposta reduïnt el número de colors i ha decidit pintar les parets dels porxes i alguns jocs tradicionals al terra.

-L'AMPA va sol·licitar quin horari d'atenció té la secretaria de l'escola per a consultes i informació. La direcció ens va informar que el nou horari d'atenció (mentre no hi ha secretària) està indicat a la porta. 

-L'AMPA va sol·licitar si es poden afegir a la sirena musical temes musicals de la diversitat de països i comunitats que integren l'escola Herrero i que la enriqueixen. La direcció ens explica que els temes musicals els tria el consell de delegats de classe i que entre ells seleccionen cada mes els temes musicals.

-Informació sobre els avanços en el projecte de Biblioteca. La direcció ens informa de la intenció de traslladar la biblioteca a l'aula de religió, més gran i amb més disponibilitat d'espai per realitzar tallers o cursets.

-L'AMPA informa a la direcció que té la intenció de demanar a la Unitat de Prevenció Comunitària en Conductes Addictives una xarrada adreçada a les famílies sobre Pautes educatives sobre l'ús segur de les TIC (tecnologies de la informació i comunicació),

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada