dilluns, 20 de novembre del 2017

Resum de la reunió entre l'AMPA i l'equip directiu - 15.11.2017

15.11.2017
15 h

Sala de professors

Assistents:
Amparo, Toni, Víctor, Myriam, Suso (AMPA).
Pilar, Xavi (equip directiu).

Banc de llibres/espai compartit AMPA
Caldrà fer neteja i ordenar les coses i llibres del banc que tenim de l'AMPA. Necessiten els arxivadors que ocupa l’AMPA amb llibres destinats al banc de llibres i es tracta de llibres descatalogats que no van a poder utilitzar-se. Els representants de l’AMPA li vam explicar que els arxivadors ens poden fer falta en algun moment.

Dimarts i dimecres de vesprada està lliure l'espai per reunir-se. La resta de dies podem sol·licitar per a reunir-nos la sala de professors o altres espais.

Reforma cuina
Falta connectar el gas i xapar els voltants de les piques per rentar-se les mans els xiquets i provar-ho tot. La direcció tenia intenció de que verem les obres, però no va haver temps. També va insistir la Directora en que considera que les obres no estaran per a rebre fins que no arreglen estes dues coses que falten.

A finals de novembre podria estar a punt.

PintaEscola
Amb la reforma integral a vistes es proposa només pintar jocs en terra.

Programa escolar fruita i verdura de Conselleria d'Agricultura
La direcció informa que enguany no podem entrar en aquest programa perquè no hi ha neveres disponibles, ja que en el projecte suministren fruites i verdures als xiquets.

Rehabilitació integral

AMPA i direcció acordem demanar reunió amb el regidor d'Educació perquè ens informe de com es plantejarà la rehabilitació, projecte, aportacions/suggeriments, trasllat temporal, durada, etc. Desde l’AMPA li expresem que pensem que es molt important que anem tots a una en este punt.

Mercat Solidari. 16.12.2017
Hem informat del dia de la celebració i la Directora informarà als responsables de patis oberts sobre la celebració del Mercat Solidari.

Esborrany Guia funcionament CEC
Hem presentat a l'equip directiu un primer esborrany de guia de funcionament del CEC perquè l'equip directiu aporte les seues propostes i, si vol, que siga una guia per a tots. La guia pretén facilitar el funcionament del CEC i la participació de les famílies a través d'una informació més pública dels seus acords i convocatòries. Hem emplaçat a la direcció a que ens done la seua opinió sobre l'esborrany la setmana que ve.

Altres

-La direcció del centre ens ha traslladat que no li ha semblat bé que L'AMPA anés a Conselleria a reunir-se per a queixar-nos de quan i com s'havia comunicat el canvi d'horari lectiu, sense dir res a direcció, encara que fora per dir el mateix que es va acordar en el consell escolar. Li hem intentat explicar que no hi havia mala fe i que per això els vam informar després per correu electrònic. També li hem explicat que el motiu de la reunió va ser la insatisfacció de pares i mares per haver de organitzar-nos en un període de dues setmanes per a adaptar-nos a nou horari escolar, i la necessitat de saber el perquè de la demora en la resposta de Conselleria.

-Direcció ens ha informat que el claustre tornarà a intentar sol·licitar al CEC, en breu, l'inici del procés per a canviar la jornada escolar. La direcció afirma que ho considera un tema a debatre davant la necessitat de traslladar la docència i l’alumnat a un altre centre. Creu que la jornada continua seria una bona opció en cas de trasllat de centre, i a més a més, perquè el 70% dels pares i mares es van mostrar a favor i perquè amb la jornada continua es tractaria de recuperar alumnat a l’Herrero. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada