Dijous 24 de MAIG de 2018
19.30 h
Pati de l'escola
ORDRE DEL DIA
- Lectura de l'acta de l'anterior assemblea.
- Balanç econòmic.
- Vacants en la Junta.
- Proposta escola matinera i de vesprada.
- Proposta d'activitats extraescolars per al proper curs 2018/2019.
- Informació Festa fi de curs.
- Organització de l'acte de lliurament d'orles dels alumnes de 6è (mares i pares alumnes de 6è).
- Precs i preguntes.
1. Lectura i aprovació de l'acta anterior assemblea
S’aprova l’acta anterior que podeu trobar en el següent enllaç: https://ampaescolaherrero.blogspot.com.es/2017/11/resum-assemblea-ordinaria-ampa-escola.html
2. Balanç econòmic i nombre de socis
A través del tresorer de l’AMPA s’informa a l’assemblea del saldo actual al compte bancari de l’AMPA (1159,67 euros) i dels diners que tenim en caixa (118,40 euros). També s’informa del nombre de socis que estan al dia en el pagament de les quotes (60 famílies).
3. Informació de possibles vacants en la Junta i renovació de càrrecs. Qualsevol mare o pare soci de l’AMPA interessat/interessada pot formar part de la junta
No hi ha cap canvi en la junta de l’AMPA i la junta actual està formada per Pau Sancho Puerto, president; Jesús Monforte Escriche, secretari; Alberto Castillo Milián, tresorer; vocals: Begonya Barberà, Lourdes Tena, Maria Luis Mundina, Pilar Montañés, Rebeca Agost, Inma Cifre, Mª José Bartoll, Míriam Mestre, Eva Martos, Víctor Sabio, Amparo Grifo Benedito i Antoni Nebot Donyate.
4. Proposta escola matinera i de vesprada
S’aprova l’oferta i convocatòria d’escola matinera per al curs 2018/2019 i de les escoletes de vesprada de juny i setembre de 2018.
5. Proposta d'activitats extraescolars per al proper curs 2018/2019
El curs passat es va realitzar una enquesta de preferències d’activitats extraescolars després de la qual es va incorporar a l’oferta les activitats de guitarra i robòtica però sense èxit, perquè no vam arribar al mínim d’inscripcions perquè es pugueren realitzar. S’acorda no proposar cap activitat extraescolar per al migdia, suprimir l’activitat de guitarra i substituir l’activitat de robòtica per una activitat per a tota la família, dolçaina i tabal, per als dimecres de vesprada.
6. Informació Festa fi de curs
El grup de treball sobre la festa de fide curs està en marxa. Tal i com es va acordar en l’anterior reunió de la junta de l’AMPA, demanarem pressupost per a cadires, taules i discomòbil. Les activitats de 18 a 20 h durant la vesprada del dia de la festa les realitzarem els membres de l’AMPA.
7. Organització de l'acte de lliurament d'orles dels alumnes de 6è (mares i pares alumnes de 6è)
Al mateix temps que es reunia l’assemblea de l’AMPA, les mares i pares de sisé estaven convocats per a organitzar alguns detalls de la festa de graduació del divendres 15 de juny de 2018. També hi ha un grup de treball entre l’AMPA, mares i pares de sisé i la direcció del centre per tal d’organitzar conjuntament la festa.
8. Precs i preguntes
-S’acorda enviar al Síndic de Greuges una queixa perquè no hem rebut resposta per part de conselleria de les últimes cartes que els hem fet arribar. D’una banda una carta en relació a la rehabilitació del centre i d’altra, una carta sobre el contingut de la nota informativa que el centre va fer arribar a totes les famílies informant sobre la no aprovació en el Consell Escolar del projecte de jornada continuada.
-S’acorda en votació que si es torna a proposar en el Consell Escolar el canvi d’horari lectiu fins a les 16.30 h per al curs 2018/2019 el representant de l’AMPA votarà en contra del canvi d’horari i que es mantingue l’eixida a les 17 h. Amb posterioritat la junta acorda realitzar una consulta als socis de l’AMPA i tindre en consideració la seua decisió de cara a decidir el vot del representant de l’AMPA.
-Amb els canvis imposats per Europa en la reglamentació de la protecció de dades s’acorda seguir les indicacions que ens facen des de la FAMPA i participar en la formació que s’oferisca des de la federació de les ampa de Castelló.
-Es comenta breument que no tenim més informació sobre detalls i qüestions concretes al voltant de la rehabilitació de l’escola: menjador escolar, transport, tutories, horari d’entrada, recollida de xiquets que es posen malalts, escola matinera, etc. La comissió de manteniment del Consell Escolar ha sol·licitat una reunió amb responsables de la Conselleria d’Educació per concretar aquests dubtes i altres que puguen sorgir. En el següent enllaç teniu un resum de la informació que ens va facilitar la regidoria d’Educació de l’Ajuntament de Castelló en la reunió que va tindre amb totes les famílies el passat 25 d’abril de 2018:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada