- S'acorda que la propera Assemblea ordinària de l'AMPA serà el dia 5 de novembre de 2012 a les 19:30 h. Es farà arribar l'oportuna convocatòria a través dels vostres fills i filles.
- S'acorda realitzar i presentar un escrit a l'ajuntament demanant el canvi de la porta del pati, explicant les condicions en que està i que resulta un perill per a tots els xiquets i famílies que la travessen diàriament.
- S'acorda que el Mercat solidari i la Festa del dibuix serà el dissabte 15 de desembre de 2012 i que la Festa del dibuix es realitzarà el mateix dissabte mentre dure el mercat. Encara no s'ha concretat si es farà una exposició dels dibuixos que facen els xiquets o xiquetes o un gran mural pintat damunt de paper.
- S'acorda recolzar totalment les mobilitzacions i les reivindicacions convocades per la CEAPA i per la FAPA durant la setmana de Lluita (15-18 d'octubre de 2012), encara que la participació en elles estigue limitada per les obligacions laborals de les famílies.
- La proposta d'un projecte (xarrada o conferència, etc) per animar als mestres a no utilitzar llibres de text, almenys de forma exclusiva, s'ha tractat però no s'ha conclós cap activitat.
- Com que alguna mare ens ha informat que encara hi ha baixes en alguna plaça de mestre que la conselleria encara no ha substituit, s'ha acordat realitzar un escrit de protesta i presentar-lo al registre de la conselleria d'educació.
- En quant al projecte d'instal·lació d'un envel·lat al pati es decideix continuar endavant amb ell i demanar-li a l'empresa que va vindre a visitar les instal·lacions a que ens trasllade un pressupost, que s'haurà de aprovar per la junta de l'AMPA i es ratificarà per l'assemblea del dia 5 de novembre. La seua instal·lació, si tot va bé, seria per a les vacances de Nadal. L'empresa ens ha promés que ens enviarà el pressupost la setmana vinent.
- S'acorda tornar a quedar uns quants membres de la junta, i qualsevol soci que vulga ajudar, per ordenar i classificar els llibres pendents de classificar. S'ha quedat el proper dimarts, 16/10/2012 a les 15:15 h a l'escola.
- S'acorda sol·licitar a la Junta de Festes la participació de l'AMPA en el pregó de la Magdalena i a l'Ofrena a la Mare de Déu del Lledó.
- A petició d'algunes famílies i davant la manca de diners, segons el centre, s'acorda que l'AMPA pagarà la instal·lació (només la instal·lació) de dos pantalles digitals i els projectors corresponents en dos aules del centre. Aquesta s'haurà de ratificar a l'Assemblea del dia 5 de novembre.
- S'acorda també que més endavant es demanarà a l'ajuntament, mitjançant escrit, altres reivindicacions històriques del centre: escala d'emergència per a la part est de l'edifici, renovació de la instal·lació eléctrica, calefacció central, etc.
diumenge, 14 d’octubre del 2012
Resum de la reunió de la junta de l'AMPA [11/10/2012]
Resum dels temes tractats i acords de la reunió de la Junta de l'AMPA de l'escola Herrero del dijous 11 d'octubre de 2012.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada