El passat divendres 11 d'octubre a les 15:30 h la junta de l'AMPA de l'escola Herrero es va reunir i es van tractar diversos temes i es van prendre alguns acords. Us fem arribar un resum dels assumptes més importants que es van tractar i dels acords que es van prendre.
- S'acorda un esborrany d'ordre del dia de l'assemblea del dia 6 de novembre encara pendent de ser definitiu i convocar l'assemblea.
- Lectura i aprovació de l'acta de l'anterior assemblea.
- Estat de comptes i nombre de socis.
- Altes i baixes de la junta.
- Informar a l'assemblea dels projectes de l'AMPA: banc de llibres, equipament d'aules, ajudes de l'AMPA a les activitats didàctiques (amb criteris de distribució), etc
- Eleccions al Consell Escolar.
- Altres temes.
- S'acorda contactar amb les famílies que van manifestar interès en presentar-se a les eleccions del Consell Escolar per recordar-los per a quan seran (novembre 2013) i vam demanar informació a la secretaria de l'escola sobre els representants de les famílies en el consell escolar per saber quins membres continuen i quins membres esgoten la representacio, encara que poden tornar a presentar-se.
- S'aprova que l'AMPA de l'escola Herrero s'adhereix a la vaga general educativa de tot l'estat espanyol del 24 d'octubre, animant a les famílies a secundar-la. També convocarem la comunitat escolar a la plaça sta Clara per anar junts a la manifestacio.
- S'informa a la junta de la situació de les activitats extraescolars, quines es realitzaran, quines no i en quines falten unes quantes inscripcions perquè es puga realitzar.
- S'aprova fer promoció amb cartells de les activitats extraescolars que estan obertes i les que es podrien realitzar si s'apunta algun xiquet o xiqueta més.
- S'informa a la junta sobre el nombre actual de socis (75 famílies) i s'informa que, per l'experiència d'altres anys, fins a Nadal encara es donen d'alta moltes famílies.
- S'aprova fer campanya perquè més famílies es puguen fer de l'AMPA amb cartells i per mail.
- S'informa breument als membres de la junta sobre els temes tractats durant la reunió amb la direcció de l'escola i s'aprova tindre reunions periòdiques amb la direcció de l'escola (bimensuals) per informar l'escola dels nostres projectes i per saber els projectes de l'escola.
- S'aprova el text de l'esborrany del projecte de banc de llibres per als cursos de 5é i 6é i caldrà reunir-se amb la direcció de l'escola per concretar alguna cosa més o esmenar-lo. Es proposa tornar a insistir a l'escola sobre la possibilitat d'incloure ja els cursos de 3r i 4t en la primera fase.
- S'aprova demanar pressupost per una nova pancarta de l'AMPA per utilitzar-la en les activitats que fem i/o a les manifestacions. Durant el debat d'aquest tema trobem l'anterior pancarta, que donàvem per perduda.
- S'aprova fer-nos amics de la Fundació Escola Valenciana http://www.escolavalenciana.com. La quota anual per fer-se amic d'Escola Valenciana és de 60 euros.
- S'aprova demanar permís/autorització a l'escola per la instal·lació al tercer pis d'un ventilador a cada aula ja que durant els mesos d'abril, maig, juny i setembre i octubre fa molta calor. Els ventiladors els pagaria l'AMPA.
- S'aprova demanar a l'escola que les reunions dels tutors amb totes les famílies de principi i de fi de curs es puguen fer durant la vesprada, a partir de les 17 h cosa que afavoriria l'assistència de més famílies. Hi ha centres públics (Lluís Revest, p.e.) que ho fan. També demanar que no totes les reunions siguen el mateix dia a la mateixa hora per poder afavorir que les famílies que tenen dos fills o més puguen assistir amb normalitat.
- Es denega la sol·licitud de les classes de 3r d'infantil A i B perquè l'AMPA financie una activitat didàctica (50 euros). Durant el debat s'obre la possibilitat que l'AMPA dote a cada curs amb una quantitat de diners fixa i anual per realitzar activitats didàctiques.
- S'aprova col·laborar amb la Festa de la castanyera tal i com es va fer l'any passat. És a dir, algunes famílies portaran castanyes torrades i algun membre de l'AMPA farà de la castanyera.
- A proposta d'alguna família s'aprova consultar a la direcció i/o a l'encarregada del menjador dos assumptes relacionats amb el menjador escolar:
- Per què els xiquets no porten raspall de dents al menjador? El poden portar a nivell individual.
- Què fan els monitors amb els xiquets i xiquetes de 4 anys que no han pogut apuntar-se a cap activitat extraescolar a migdia perquè no hi ha un mínim d'inscripcions?
- Es debat sobre el cost de les fotocòpies i sobre si cal tornar o no a fotocopiar les circulars amb la fotocopiadora de l'escola.
- S'informa a la junta sobre com va la distribució del fluor els dijous de cada setmana. Qualsevol família de l'AMPA o interessada que vullga pot ajudar-nos en aquesta tasca. Només cal posar-se en contacte amb nosaltres a través del nostre correu: ampa.cp.herrero@gmail.com.
- S'informa a la junta sobre com està la situació de la presentació de la documentació que s'ha de presentar a la FAPA per actualitzar els membres de la junta de l'AMPA i les nostres dades bancàries.
- Queda pendent la redacció del breu protocol d'actuació davant de queixes de famílies sobre mestres de l'escola i publicar-lo perquè totes les famílies ho sàpiguen.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada