dimarts, 10 de desembre del 2013

Resum de la reunió de la junta de l'AMPA - 5/12/2013

El passat dijous 5 de desembre a les 15:30 h la junta de l'AMPA de l'escola Herrero es va reunir i es van tractar diversos temes. Us fem arribar un resum dels assumptes més importants que es van tractar i dels acords que es van prendre.


  • En relació a les peticions de material per part de l'escola a l'AMPA s'acorda el següent:
  1. Aprovar el pressupost presentat per l'empresa UPI d'una pissarra digital i un projector (1528 euros) i demanar a l'escola que sol·licite pressupost per a la seua instal·lació.
  2. Aprovar i informar a l'escola la compra de 20 pilotes multi-usos i corda per part de l'escola per a les activitats d'educació física.
  3. Realitzar la compra dels dos lectors de CD amb entrada USB per a l'escola.
  • S'aprova la compra del material necessari per als tallers que es realitzaran el dia del Mercat Solidari (dissabte 14 de desembre) i es prepara la recollida de joguets.
  • S'informa a la junta que el compte bancari de Cajamar ja està tancat i els diners ingressats al nou compte de l'AMPA del banc Popular.
  • S'aprova recordar a l'escola l'assumpte de la instal·lació de ventiladors a les classes perquè es demane el permís corresponent a la conselleria d'Educació. Posteriorment es demanaran els pressupostos corresponents de material i instal·lació.
  • Es va realitzar una valoració de les eleccions al Consell Escolar. Desconeixem xifres oficials però algun membre de la junta va comentar que l'índex de participació de les famílies de la nostra escola va superar la mitja de les escoles del País Valencià. Estem satisfets però encara així un 18% de participació és molt baix i hauríem d'aspirar a una participació molt més alta. (Índices de participación de la comunidad educativa en las elecciones a los Consejos Escolares de 2013. http://www.elperiodic.com/noticias/273418_273-comunidad-educativa-participa-elecciones-consejos-escolares-2013.html).
  • S'aprova encarregar una nova pancarta de l'AMPA en lona impermeable pressupostada en uns 70 euros a la copisteria IPSO FACTO.
  • S'acorda preguntar a l'empresa Cuinatur per l'origen dels pollastres que utilitza l'empresa en els seus menús. Ens ha arribat algun rumor sobre el fet que són d'origen belga. Com que un aspecte important de l'elecció de l'empresa del menjador és que utilitzava productes de proximitat, l'AMPA es posarà en contacte amb l'empresa per tindre informació de primera mà i si es confirma el rumor recomanar a l'empresa l'ús de pollastres de distribuïdors locals.
  • La direcció ens informa que l'antic laboratori de ciències s'ha buidat i netejat (el seu material s'ha portat al IES Ribalta) i que el projecte que és té és el d'ubicar en eixe espai disponible la biblioteca, l'aula de religió i un espai per a les assessories psicopedagògiques.
  • S'informa a la junta que la direcció de l'escola ja ha enviat una nota informativa a les famílies d'infantil i 1r i 2n de primària que tenen els seus xiquets i xiquetes al menjador amb informació sobre el menjador, rutines i activitats i que posteriorment se'ls convocarà a una reunió informativa. 
  • S'informa a la junta que el projecte d'activitat extraescolar per al migdia (per a fer deures) està presentat a l'escola i està pendent d'aprovació per part del Consell Escolar. Si s'aprova en la propera reunió del dia 12 de desembre es donarà difusió el més aviat possible perquè s'inicie l'activitat (si s'arriba al mínim d'inscripcions) després de les vacances de Nadal.
  • S'informa a la junta que la propera reunió del Consell Escolar serà el dijous 12 de desembre a les 19 h. Serà la primera reunió en la qual participaran els nous membres elegits a les eleccions del passat 28 de novembre. (Resultats a l'escola Herrero de les eleccions al Consell Escolar: http://ampaescolaherrero.blogspot.com.es/2013/11/resultats-de-les-eleccions-al-consell.html).
Si voleu que tractem algun altre tema i/o si voleu participar en la reunió només cal que ens ho digueu amb antelació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada