dilluns, 13 de juny del 2016

Resum de la reunió de la junta de l'AMPA 2/06/2016

Us informem dels acords i dels temes tractats durant la reunió de la junta de l'AMPA del passat dijous 2 de juny de 2016
  • FESTA FI DE CURS. 17/06/2016
Hem quedat tots els que puguem a les 16:30 h a l'escola per amanir taules i coses, pegar cartells, etc. En acabar la majoria podem anar-nos a casa (o no) i a partir de les 18 h obrirem les portes amb el 1r torn (18-19 h), 2n torn (19-20h). A partir de les 21h soparem. Entre les 20 i 21 h exibició de ball modern i preparació de les taules per a sopar.
Rifarem un pernil. S'ha de COMPROVAR SI HI HA SUFICIENTS TIRES per a la rifa.
Farem cartells per separar el vidre i el paper/cartró i Orgànic/plàstic. El plàstic és molt difícil d'abocar als contenidors que estan més prop si ho posem en bosses grans.
Hem de traure còpies de la llista de socis i d'info de l'AMPA. Suso.
Comprarem cinta de perill per a posar-la a les gàbies de les cadires i taules.
Comprarem bosses de fem grans (2 paquets). 
S'HA D'AVISAR A LES DONES DE LA NETEJA perquè netejen el dissabte i pagar-les el divendres de nit. 80 euros.
S'han de fer cartells amb els preus i l'avís als pares (perquè no abandonen els fills). 
S'HA DE DEMANAR A BERTA L'ESCALA I LES CLAUS DEL PATI I DEL MENJADOR PER AL DIJOUS 16 I DIVENDRES 17.
ELS DE COCA-COLA NO HAN CONTESTAT EL CORREU on, com tots els anys, demanàvem la seua col·laboració. Esperarem a vore uns dies més.
  • FESTA DE GRADUACIÓ 16.09.2016
A les 16:30 h tots els que puguen a l'escola per preparar la festa.
  • AGENDES I SAMARRETES
Hem acordat que els que es facen socis de l'AMPA durant el mes de setembre tindran agenda i els que no NO. Així sabrem quantes s'han de demanar, donarà temps a encarregar-les i a que estiguen a temps i animarem a les famílies a fer-se socis amb antelació.

Hem demanat preus de samarretes a 1 tinta i de color verd i ens han dit que si demanem un mínim de 60 ens poden eixir a 5 euros. Hauríem de decidir quantes de cada talla.
A les dos coses li posarem el mateix dibuix del mural i el fons verd.

  • FELICITACIÓ A MARIA MONTOLIU, premi Vicent Marçà de relats escolars de l'escola Herrero.
Proposarem a la família si li agrada la idea i podem felicitar-la i/o fer un cartell amb la seua foto.

  • REUNIÓ AMB LA INSPECTORA DEL CEIP HERRERO
L'AMPA es va reunir el passat dimarts 7 de juny amb la inspectora cel centre per demanar quina serà la solució a la manca d'alumnat per a cobrir les dues línies que s'han oferit (6 en valencià i 14 en castellà). Ens va dir que encara falta que es publique la llista definitiva (el 14/06), en la qual pot haver algun canvi i després es prendrà una decisió: agrupar alumnat en una línia o no.

També vam aprofitar per traslladar-li la nostra preocupació per la manca de direcció que hi ha al centre des de fa 3 mesos (dos membres de l'equip directiu estan de baixa). Com a exemple li hem explicat que el Consell Escolar no es convoca des del mes de gener i hi ha molts assumptes pendents de tractar-se (entre ells un importantíssim com XARXA LLIBRES) i que una consulta que ha fet l'AMPA encara no ha sigut contestada després de dues setmanes: si els xiquets poden portar gorra al pati durant els mesos de maig/juny i setembre/octubre. La inspecció ens va dir que la direcció no sols hauria de contestar una consulta així sinó recomanar a les famílies l'ús de gorres al pati i crema solar.

Hem acordat que una vegada es prenga la decisió sobre si s'agruparà les dues unitats de 1r d'infantil o no decidirem si demanem reunió amb la direcció territorial per reclamar que siga en línia en valencià.
Esperem que després de la reunió la direcció de l'escola prenga decisions i conteste les nostres preguntes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada