dilluns, 19 de setembre de 2016

Resum de la reunió de la junta de l'AMPA - 14/09/2016

Us informem dels acords i dels temes tractats durant la reunió de la junta de l'AMPA del passat dimecres 14 de setembre de 2016.

DOSSIER AMPA 2016/2017

-S'acorda afegir a la proposta de dossier una nova activitat de vesprada (Taller de Ciència) els dimarts de 17 a 18 h i realitzar la reunió de informativa de l'AMPA el dijous 6 d'octubre a les 17 h.

AGENDES I SAMARRETES DE L'AMPA

-S'acorda suspendre el projecte de regalar agendes per als socis perquè se'ns ha fet tard per a enguany i perquè s'ha produït un debat dins de la junta sobre si cal realitzar una despesa (entre 200 i 300 euros) per a realitzar un regal als socis o si és millor destinar aquests diners a altres projectes o activitats.
-S'acorda continuar amb el projecte d'encarregar samarretes de l'AMPA. De moment, encarregarem unes quantes per a alguns membres de la junta i del consell escolar i el dia 6 d'octubre recollirem totes les peticions de samarretes (previ pagament de 5 euros per samarreta). Les talles disponibles són: 2XL, XL, L, M, S, 14-15, 12-13, 9-11, 7-8, 5-6, 3-4, 2-3, 1-2. El color de les samarretes serà verd i el resultaria una cosa així:



CORRELLENGUA 2016

-S'acorda anunciar i participar en el Correllengua 2016 que es celebrarà el divendres 7 d'octubre de 2016.

FESTA DE BENVINGUDA ALUMNAT DE 3 ANYS

-S'acorda realitzar una Festa de Benvinguda a l'alumnat de 3 anys que ha ingressat a la nostra escola aquest curs 2016/2017. Serà el dijous 6 d'octubre, després de la reunió informativa, a partir de les 17:30 h als porxes de l'escola.

COL·LABORACIÓ PROGRAMA BUCODENTAL CONSELLERIA DE SANITAT

-Per disponibilitat i comoditat de les mares i pares que realitzen setmanalment la distribució del fluor, s'acorda canviar el dia del repartiment de fluor. A partir d'ara serà els dimecres. S'acorda informar al centre i recordar a la direcció que s'ha sol·licitar més dosis de fluor al servei corresponent de la Conselleria de Sanitat.

REUNIÓ AMB EQUIP DIRECTIU

-S'acorda demanar una reunió a principis d'octubre amb l'equip directiu del centre per tractar temes pendents i altres nous que puguen sorgir: horaris d'atenció a les famílies, recordatori a mestres i famílies que els llibres en general i en especial els de XarxaLlibres s'han de cuidar, no ratllar-los, no pintar-los, no subratllar-los, etc.

ALTRES

-S'acorda demanar a  l'IMPALA CENTER l'oferta de tarifes més econòmiques per als socis de l'AMPA (tal i com ens han fet arribar per correu electrònic) i si ens interessen fer difusió entre les famílies sòcies.

-S'acorda fer un escrit a la regidoria d'educació explicant el que l'empresa de pintura contractada per l'ajuntament ha fet durant l'estiu al #PintaEscola del centre. Creiem en la bona intenció que va haver en l'actuació però volem manifestar la falta de professionalitat i que en cap moment se'ns va demanar opinió ni informació sobre el tipus de pintura que s'havia utilitzat.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada