dimarts, 25 d’abril del 2017

Resum de la reunió entre la direcció i l'AMPA del CEIP Herrero - 6 d'abril de 2017

El passat dijous 6 d'abril de 2017 a les 15:30 h una representació de l'AMPA de l'escola Herrero es va reunir amb la direcció de l'escola. Durant la reunió es van tractar diversos temes i es van prendre alguns acords. Us fem arribar un resum dels assumptes que es van tractar i dels acords que es van prendre.

  • Jornada Intercultural i de Portes Obertes. Dissabte 29 d'abril de 2017. S'acorda llevar del cartell de la Jornada la visita al centre durant l'horari lectiu que convocarà el centre més endavant i fer difusió de la jornada el més pronte possible, ja que serà el dissabte després de Pasqua.
  • En relació a Com sona l'Herrero l'AMPA convida a tots els mestres que tinguen coneixements musicals a participar i la direcció ofereix la seua col·laboració.
  • En relació a la Festa del Llibre s'acorda que els membres de l'AMPA accediran al centre el divendres 7 d'abril a les 15.15 h per a realitzar la tria de llibres i exposar-los en taules perquè estiguen disponibles el dilluns 10, dia de l'intercanvi DE LA FESTA DEL LLIBRE. S'acorda exposar els llibres d'infantil en un aula del 1r pis i els llibres de primària als passadissos de la 2n i 3ra planta.
  • En relació als avanços sobre la proposta de l'AMPA de fer difusió de l'escola a través de les xarxes socials i l'ús del correu electrònic en la comunicació amb les famílies s'acorda que es consultarà a altres centres si utilitzen el correu electrònic i com utilitzen i gestionen les xarxes socials: ordinador del centre o mòbil personal, comissió o persona encarregada, etc.
  • En relació a les entrades i eixides dels xiquets en horari lectiu la direcció ens va informar que tal i com s'ha publicat al web de l'escola: "Recordem a les famílies que si els alumnes han d'eixir d'escola o entrar més tard, l'horari més adient per no interrompre les classes és 9'45, de 10'30 a 11'00, 11'45 i 16'15h. Gràcies."
  • En relació als avanços sobre la proposta de l'AMPA de realitzar un projecte per aconseguir que el joc al pati siga més coeducatiu, més participatiu i igualitari, la direcció ens informa que el claustre ha aprovat que es pinten diferents jocs al terra del pati i una vegada estiguen pintats es mirarà d'elaborar un projecte.
  • L'AMPA va aprofitar la reunió per a felicitar i donar l'enhorabona als membres de la comissió de Biblioteca que s'han esforçat en dur endavant el projecte i finalitzar-lo aquest curs. L'AMPA va oferir a la direcció tota la seua col·laboració en aquest i altres projectes del centre i també que vam estar encantats d'haver col·laborat pintant el mural de la biblioteca. També estem encantats de col·laborar els altres dibuixos guanyadors del concurs de mascotes de la Setmana Cultural i catalogant els llibres que encara hi ha pendents.
  • S'acorda que el dia del lliurament de les orles a l'alumnat de 6é serà el dijous 15 de juny i que al maig es traurà la nota informativa a l'alumnat de 6é per recollir les fotos i els diners, als que no siguen de l'AMPA.
  • L'AMPA aprofita la reunió per a informar a la direcció que la festa de final de curs es celebrarà el divendres 16 de juny de 2017. 
  • L'AMPA proposa a la direcció la seua disponibilitat per a reunir-nos, parlar i debatre sobre el la possibilitat d'una nova proposta de projecte de jornada escolar 2017-2018. La direcció ens informa que ho traslladarà als membres de la comissió encara que considera que ara a final de curs potser no és el moment.
  • La direcció ens informa que s'han sol·licitat a l'ajuntament dos taulers informatius exteriors i que només estiguen penjats un d'ells estarà a disposició de l'AMPA.
  • La direcció ens informa que per a les celebracions d'aniversaris a les aules es recomana que els xiquets porten pastissos o coques elaborades en pastisseries o de fabricació industrial.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada