dilluns, 12 de novembre del 2018

Resum de la reunió de l’AMPA amb l’equip directiu - Dilluns 29 d’octubre de 2018, 15 h

Resum de la reunió de l’AMPA amb l’equip directiu.
Dilluns 29 d’octubre de 2018, 15 h

Assistents: 

AMPA: Eva Martos, Inma Cifre i Pau Sancho.

Equip directiu: Pilar Fuster (directora) i Xavi Bixquert (Cap d’estudis).

Ordre del dia:
  1. Mercat solidari
  2. Festa fi de curs
  3. Castanyada
  4. Festa del llibre
  5. Jornada intercultural i Com sona l’Herrero
  6. Taller municipal Educació per a la vida
  7. Patis oberts
  8. Orles graduació
  9. Jornada continuada
  10. Obres de reforma del centre
  11. Menjador

1. Mercat solidari

L’AMPA proposa la data del 15 de desembre per realitzar el Mercat Solidari i a l’equip directiu li sembla bé. També expliquem quins actes tenim previstos i que encara hem de tindre alguna reunió de la junta per a concretar patrocinadors, entitat beneficiària i algunes activitats. Els demanem que si sabem d’alguna ONG amb la qual els agradaria que col·laborarem que ens ho diguen i ho estudiarem. Ho preguntaran al Claustre.

Els comentem que, com sempre ens ajuden alguns dels mestres i altres visiten el mercat, seria bonic que no ho organitzarem només l’AMPA, que es podria ficar als cartells “Organitza: Comunitat Educativa Escola Herrero” amb la intenció de poc a poc trobar més implicació d’uns i altres. A l’equip directiu els ha semblat molt bé.


2. Festa Fi de Curs

L’AMPA comenta els problemes que tenim sempre en la festa de fi de curs amb les famílies que no són de l’AMPA i l’accès al recinte de l’escola. Els expliquem que l’AMPA no pot fer front tota sola a la despesa de tota la festa i que discutir tots els anys per lo mateix desgasta molt. Des de l’equip directiu en un principi se’ns diu que no es poden gastar diners de l’escola en despeses de festes però, durant el transcurs de la conversa, canvien la postura i no es tanca cap porta a col·laborar econòmicament. S’acorda que enviarem les despeses de les tres darreres festes de fi de curs i direcció consultarà al servei d’inspecció.

3. Castanyada

L’AMPA s’ofereix a col·laborar en la festa de la Castanyada (torrant catanyes, fent algun contacontes, etc). Des de l’equip directiu se’ns informa que es celebrarà la festa però ho organitzen tot des de l’escola. També se’ns informa que no es torraran castanyes perquè cada dia n’hi ha més alumnat amb al·lèrgies i agraeixen el nostre oferiment. 

4. Festa del Llibre

Des de direcció se’ns pregunta si col·laborarem en els actes del Dia del Llibre i els diem que si. Organitzaran alguna activitat d’intercanvi de llibres durant la setmana cultural que serà la setmana entre Magdalena i Pasqua.

5. Festa Intercultural i Com sona l’Herrero

Des de l’AMPA i direcció es valora la possibilitat de traslladar-la a març ja que el tercer trimestre és molt curt. Queda pendent de parlar-ho nosaltres en junta de l’AMPA.

6. Taller municipal “Educació per a la vida”

L’AMPA sol·licita si l’escola es pot fer càrrec de la meitat del cost dels monitors que ens farien falta per a atendre els xiquets mentre els pares assisteixen al taller municipal “Educació per a la vida” durant 5 dilluns. El pressupost total és de 180 euros. Direcció ens informa que l’escola no pot pagar els monitors ni col·laborar amb l’AMPA pagant la meitat.

7. Patis oberts

Direcció ens informa que no els han comunicat res des de l’Ajuntament en relació als patis oberts. El dimecres tenen una reunió amb el Regidor d’Educació i Direcció creu que igual tracten el tema. Des de l’AMPA expliquem que pel que sabem es posarà en marxa però va en retard la licitació.

8. Orles

Des de direcció se’ns informa que a partir d’ara l’escola s’ocuparà de realitzar les orles per a tot l’alumnat sense cap cost per la seua part. L’AMPA col·laborarem, com sempre, en la festa de la graduaci. Des de l’AMPA pensem que és una gran notícia i els ho vam agrair en nom de tots els socis i membres de la junta i, en especial, en nom de les persones de la junta que més s’han encarregat fins ara del tema.

9. Jornada Continuada

Des de Direcció se’ns informa que com tenim pendent un trasllat/reubicació degut a les obres de reforma, el claustre ha decidit no engegar un nou procediment de canvi de jornada escolar.

10. Obres al Centre

No n’hi ha cap novetat i decidim convocar una reunió de la Comissió de Manteniment i demanar cita amb la Conselleria d’Educació perquè ens informen dels avanços en el projecte.

11. Menjador

Des de Direcció se’ns informa que ha pujat el nombre de comensals d’infantil i, per ràtio, fa falta un monitor o monitora més. Com el menjador té superàvit no hi ha cap problema econòmic per fer-ho. La Comissió de Menjador dóna el vist i plau i la decisió haurà de passar pel Consell Escolar per a aprovar la modificació del pla de menjador.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada