Resum dels temes tractats i acords de la reunió de la junta de l'AMPA de l'escola Herrero del dimecres 11 de setembre de 2013.
- S'aprova enviar a l'escola durant la setmana vinent un dossier de presentació de l'AMPA que inclourà l'oferta d'activitats extraescolars.
- S'aprova l'oferta d'activitats extraescolars per al curs 2013/2014 que oferiran Serradal SLL, el Patronat d'Esports i Sagals.
- S'aprova fer més difusió de l'escola matinera i de vesprades incloent la informació i les sol·licituds al dossier de presentació.
- Davant de la gran quantitat de peticions d'empreses d'activitats extraescolars que ens demanen reunir-se amb l'AMPA, s'aprova informar a les empreses que en el moment que ens interesse canviar o rebre alguna oferta d'activitat ens posarem en contacte amb la seua empresa.
- S'aprova ajornar la presentació a la FAPA de la documentació de la nova junta de l'AMPA per a la propera reunió de la junta.
- S'aprova establir un dia a la setmana durant el mes d'octubre (dijous de 9 a 10 i de 17 a 18 h) per a cobrar la quota de l'AMPA.
- S'aprova rebaixar la quota de l'AMPA de 20 a 15 euros.
- S'aprova que a partir d'ara l'AMPA s'ocuparà de realitzar les fotocòpies en una copisteria propera al centre lliuran així d'aquesta feina i la despesa corresponent al centre. S'obrirà un compte a la copisteria IPSO FACTO i ens facturarà mensualment.
- S'ajorna la preparació (posar data i hora i ordre del dia) de l'assemblea ordinària per a la propera reunió de la junta de l'AMPA.
- Es debat sobre la gestió (més o menys improvisada) del BescanviLlibres i es decideix pensar idees per a millorar la propera edició del 2014.
- S'aprova posar-se en contacte amb els representants de les famílies en el Consell Escolar perquè durant la seua primera reunió deixen patent que l'intercanvi de llibres de text tindrà més sentit i més èxit si tota la comunitat escolar col·labora i aconseguim transmetre a famílies i mestres que els llibres s'han de respectar i mirar de no ratllar en ells perquè puguen servir per a altres famílies el curs o cursos següents.
- S'aprova concertar amb urgència una reunió amb la direcció de l'escola per tractar diversos temes. Entre altres els dos temes següents: formes de transmetre, gestionar i solucionar les queixes que ens fan algunes famílies en relació al personal docent; proposar que la direcció del centre anime i incentive els mestres perquè els xiquets i xiquetes tinguen cura dels llibres i no els ratllen per tal que l'intercanvi de llibres de final de curs tinga més èxit i implicant a tota la comunitat educativa (mares, pares, fills i filles i mestres).
Com sempre, us recordem que si us interessa i voleu que es tracte algun altre tema o voleu proposar o opinar sobre algun dels temes sobre els quals parlarem, només cal que ens envieu un mail a l'adreça de correu electrònic de l'AMPA. - ampa.cp.herrero@gmail.com
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada