dissabte, 21 de setembre del 2013

Resum de la reunió de la junta de l'AMPA - 19/09/2013

Resum dels temes tractats i acords de la reunió de la junta de l'AMPA de l'escola Herrero del dijous 19 de setembre de 2013.
  1. S'aprova establir el dia 6 de novembre per a l'Assemblea Ordinària de l'AMPA, a les 19:30 h al menjador de l'escola. L'ordre del dia s'establirà en una propera reunió de la junta però un tema important serà les eleccions al Consell Escolar. Si esteu interessats en formar part només cal que us poseu en contacte amb nosaltres.  Què és el Consell Escolar? - Funcions, composició i normativa reguladora.
  2. S'acorda posar un horari fixe d'atenció a les famílies els dijous de 9 a 10 h i de 17 a 18 h però només amb cita prèvia. És a dir, les famílies que ens vullguen consultar algun assumpte o tema hauran de posar-se en contacte previament amb nosaltres a través de la nostra adreça de correu: ampa.cp.herrero@gmail.com, a través de la bústia de l'AMPA o en persona amb algun membre de la junta.
  3. S'aprova que l'empresa Serradal SLL continue donant a l'AMPA una quantitat anual en relació al número d'alumnes inscrits durant cada curs (enguany serà de 630 euros).
  4. S'aprova que no cal assistir a la reunió del Patronat d'Esports del 19 de setembre a les 20 h, al Patronat ja que tots els assumptes relacionats amb les extraescolars estan clares.
  5. S'aprova demanar una reunió amb la direcció de l'escola per parlar dels següents temes: -Establir un protocol a seguir amb les queixes de les famílies al voltant del personal docent. -Enviar un missatge als mestres i famílies perquè entre tots (l'escola, les famílies i els xiquets i xiquetes) tinguen cura dels llibres i que no calga canviar-los cada any. Possibilitat d'establir un sistema on els llibres són de l'escola i cada any passen d'un xiquet a un altre? -Proposta d'ajudar econòmicament a la instal·lació d'equipament audiovisual a més aules de l'escola. -Proposta d'ajudar econòmicament amb les necessitats de material docent/esportiu. -Proposta d'ajudar amb les activitats docents que costen diners i que es fan fora i dins de l'aula.
  6. S'aprova la participació i convocatòria en el CORRELLENGUA 2013. Divendres 27 de setembre 19:30 h a la plaça Sta Clara de Castelló.
  7. Es parla sobre les eleccions al Consell Escolar que es faran al proper novembre.
  8. S'aprova enviar la documentació de l'AMPA a la FAPA i actualitzar dades personals i bancàries.
  9. Es parla sobre els torns i persones que estan disposats a col·laborar en la distribució del fluor.
  10. S'aprova que l'AMPA de l'escola Herrero s'adherirà i recolzarà la vaga indefinida de mestres que des de principi de curs està en marxa a les Illes Balears.
  11. Al voltant del protocol a establir i pactar amb la direcció del centre per canalitzar les queixes d'algunes famílies en relació amb el personal docent, es parla i debat en profunditat sobre si la funció de l'AMPA és la de transmetre o no a la direcció queixes de famílies, siguen queixes personals o col·lectives. I si aquestes queixes s'han de resoldre primer amb el/la mestra o no.
  12. Altres temes.
Com sempre, us recordem que si us interessa i voleu que es tracte algun altre tema o voleu proposar o opinar sobre algun dels temes sobre els quals parlarem, només cal que ens envieu un mail a l'adreça de correu electrònic de l'AMPA. - ampa.cp.herrero@gmail.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada