El divendres 11 de juliol a les 9:30 h es va reunir una representació de la junta de l'AMPA amb el nou equip directiu. Durant la reunió es van tractar els següents temes i es van prendre alguns acords:
- L'AMPA va informar al nou equip directiu de les activitats extraescolars que es pensen oferir per al curs 2014/2015. Es va acordar la presentació de la la sol·licitud d'ocupació d'espais al Consell Escolar.
- L'equip directiu ens va informar que encara no s'ha aprovat l'horari del curs escolar. Per part del centre s'ha sol·licitat que siga de 9-12:30 h i de 15 a 16:30 h però encara no s'ha rebut resposta per part de la Conselleria d'Educació. L'aprovació d'aquest nou horari afectarà a l'horari de les activitats extraescolars de migdia i de després de l'escola.
- L'AMPA va sol·licitar al nou equip directiu la continuïtat de l'activitat Aula de migdia. Per a fer deures. S'ha arribat a l'acord de convocar l'activitat a principis de desembre i que es puga realitzar a partir de gener de 2015.
- El nou equip directiu va informar l'AMPA que té intenció de convocar una reunió del Consell Escolar per a finals de juliol, que la dimissió en bloc dels seus membres no ha estat efectiva (ha de ser dimissió individual) i que els membres que vulguen dimitir seran substituïts pels suplents, si n'hi ha. Les eleccions al Consell Escolar es realitzaran el novembre de 2015, com marca la llei.
- L'AMPA ha oferit la seua col·laboració a l'equip directiu i a l'escola en les següents activitats del centre: La Castanyera (infantil i 1r i 2n de primària, Festival de Nadal, Carnestoltes, La dansà de La Magdalena, Setmana cultural/Dia del llibre).
- També es va informar a l'equip directiu entrant de la realització per part de l'AMPA al mes de desembre del Mercat Solidari de Sta Llúcia (13/12/2014).
- Es va informar també a l'equip directiu de la realització de la 1a edició del Banc de llibres de l'escola Herrero i que durant aquest mes es repartiran els lots de llibres. Entre l'AMPA i l'escola es decidirà quin és el lloc més adient per als llibres sobrants.
- El nou equip directiu també va estar d'acord amb el protocol establert amb l'anterior equip directiu per als casos de conflicte o discrepància entre alguna família i algun mestre.
- Es va informar al nou equip directiu del projecte d'instal·lació de ventiladors a les aules de l'última planta (6 aules). Estem a l'espera que la nova direcció ens comunique l'aprovació definitiva de l'autorització per part de l'ajuntament perquè es puguen instal·lar durant el mes de juliol.
- Es va informar al nou equip també de la intenció de l'AMPA de col·laborar econòmicament en necessitats de material per al centre en qualsevol àrea: educació física, música, anglès, hort ecològic i altres. La junta de l'AMPA aprovarà o no definitivament la sol·licitud de despesa per a aquest material.
- S'aprova la continuïtat del programa bucodental per a la distribució de dosis de fluor entre els xiquets i xiquetes. Es continuarà realitzant el dijous de matí abans de l'entrada a l'escola. Les famílies que no ho desitgen poden manifestar-ho per escrit.
- S'acorda que el nou equip directiu facilitarà la distribució del dossier informatiu de l'AMPA a principi de curs i de les circulars puntuals durant el curs.
- S'acorda un calendari de reunions periòdiques entre representants de l'AMPA i de l'equip directiu (cada mes i mig o dos mesos) i estar permanentment en contacte a través del correu electrònic, el telèfon i en persona.
- S'acorda realitzar peticions periòdiques conjuntes a Conselleria i Ajuntament en relació al manteniment de l'escola.
- L'equip directiu ha informat a l'AMPA que les pancartes que hi havia penjades a l'exterior s'han retirat perquè Conselleria d'Educació no ho permet i que les tenim disponibles a la planta baixa del centre.
- Durant la reunió també es va parlar de la possibilitat que famílies voluntàries de l'escola (que s'han oferit a fer-lo) pinten les parets del menjador durant les festes de NADAL DE 2014/2015. Es realitzarà una convocatòria perquè s'apunten més voluntaris.
A primera ullada semblen correctes els acord als que heu arribat amb el nou equip directiu del centre. Solament hi ha una qüestió que m'agradaria conèixer en relació a l'horari del curs que ve. Si ho he entès bé, ha sigut "El Centre" el que ho ha sol·licitat, i la pregunta és: "El Centre", qui ho representa en aquest cas? La nova Direcció? el Consell escolar sortint? L'Ampa? La suma de varis? La suma de tots?
ResponElimina...disculpeu si ja estàvem informats i m'he despistat.
La petició de canvi d'horari la va fer l'anterior equip directiu. Van informar al Consell Escolar en l'anterior reunió. Desconeixem si el canvi d'horari necessitava l'aprovació del Consell Escolar o només informar els seus membres. De totes formes, Conselleria d'Educació ja ha demostrat que les decisions aprovades pel Consell Escolar no valen per a molt.
EliminaDilluns preguntaré a l'ajuntament pel tema de l'autorització dels ventiladors.
ResponEliminaGràcies. El nou equip directiu també anava a consultar a l'ajuntament els permisos.
Elimina