diumenge, 24 de maig del 2015

Resum de la reunió de la junta de l'AMPA - dijous 21/05/2015

Us informem dels acords i dels temes tractats durant la reunió de la junta de l'AMPA del passat dijous 21 de maig de 2015:
  • FESTA DE LLIURAMENT D'ORLES A L'ALUMNAT DE 6é. S'acorda proposar a la direcció de l'escola realitzar aquesta festa el dijous 18 de juny a les 18 h i convidar a l'equip directiu a participar i adreçar unes paraules als assistents. S'acorda també que el dilluns 25 es recordarà a al'lumnat de 6é que per a l'orla han de portar una foto i si no formen part de l'AMPA 6 euros.
  • FESTA DE FI DE CURS. Degut a la reducció d'alumnat com a conseqüència de la supressió d'unitats, s'acorda demanar un nou pressupost a l'empresa Serradal amb menys taules i cadires que el curs passat. Tal i com es va acordar en l'anterior reunió, la festa es realitzarà el divendres 19 de juny de 2015 i es 
  • ASSEMBLEA ORDINÀRIA DE L'AMPA. S'acorda enviar un recordatori als socis i s'acorda que la junta propose a l'Assemblea ordinària la convocatòria per al dia 19 de juny a les 20 h d'una cadena humana en defensa del CEIP Herrero.
  • BANC DE LLIBRES. S'acorda que qualsevol família interessada en formar part del banc de llibres podrà fer-ho més enllà del 1r termini fixat del 29 de maig i fins que l'AMPA encarregue els llibres nous que es necessiten per a completar els nous lots. S'acorda també que durant la propera reunió amb la direcció (dimecres 27 de maig) demanarem l'ajuda del professorat per realitzar la recollida dels llibres utilitzats durant l'últim dia de curs i es realitzarà un recordatori a tot l'alumnat de 6é el dia de la festa de lliurament de les seues orles, el dia 18 de juny. I s'acorda també substituir els cartells del Banc de Llibres per uns altres de colors diferents.
  • FOTOCÒPIES. La junta considera excessives les despeses en fotocòpies i s'acorda sol·licitar a la direcció de l'escola poder utilitzar la fotocopiadora del centre i compensar el seu ús amb la compra de paper i tòner de tinta. Si la direcció accepta la proposta, caldrà fer un càlcul del número de fotocòpies que es realitzen per determinar la quantitat de la compensació.
  • SOPAR AL CEIP MESTRE CANÓS en defensa de l'escola pública. S'acorda convocar a totes les famílies, mestres, amics i amigues al sopar reivindicatiu de cada mes, en aquest cas al CEIP Mestre Canós. Com que coincideix amb el dia de l'assemblea ordinària acudirem al sopar després de l'assemblea, al voltant de les 21 h.
  • MUIXARANGA. S'acorda proposar a l'assemblea de l'AMPA una convocatòria per a totes les famílies interessades en participar d'un assaig de la Conlloga-Muixeranga un divendres de juny al CEIP Isabel Ferrer. Recordem que la Conlloga-Muixeranga va col·laborar amb la nostra escola i va celebrar una assaig al CEIP Herrero coincidint amb la 1a Jornada Intercultural i de Portes Obertes.
  • TUTORIES I REUNIONS DELS TUTORS AMB LES FAMÍLIES. S'acorda sol·licitar a la direcció del centre la possibilitat que algunes reunions dels tutors amb les famílies i algunes tutories setmanals puguen ser en horari de vesprada.
  • PREU DELS BONS DE MENJADOR DURANT EL MES DE JUNY DE 2015. S'acorda sol·licitar informació a la direcció del centre sobre el preu dels bons de menjador durant el mes de juny i perquè resulta més econòmic comprar bons que pagar tot el mes.

Com sempre, us recordem que si us interessa i voleu que es tracte algun altre tema o voleu proposar o opinar sobre algun dels temes sobre els quals parlarem, només cal que ens envieu un mail a l'adreça de correu electrònic de l'AMPA: ampa.cp.herrero@gmail.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada