divendres, 17 de febrer del 2017

Resum de la reunió entre l'AMPA i la direcció de l'escola Herrero -16/02/2017

El passat dijous 16 de febrer a les 15:30 h l'AMPA de l'escola Herrero ens va reunir amb la direcció de l'escola. Durant la reunió es van tractar diversos temes i es van prendre alguns acords. Us fem arribar un resum dels assumptes més importants que es van tractar i dels acords que es van prendre.
  • Sol·licitud d'autorització perquè durant els mesos de maig/juny i setembre/octubre els xiquets puguen portar gorra durant les hores de pati a causa del sufocant calor i la manca de zones amb ombra on es puga jugar.
Aquest tema es va tractar també el curs passat i des de l’equip directiu ens ha tornat a informar del mateix. No es pot permetre a tots en general l’ús de gorra. A nivell particular és un assumpte que cal resoldre amb el tutor corresponent, ell vorà la necessitat en cada cas i situació.
  • Proposta de petició a l'ajuntament per a plantar arbres (almenys 2) al pati en zones on no molesten (al costat de la font i als cantons) i sol·licitud perquè en els plànols de la reforma integral es tingue en compte l'habilitació de zones d'ombra amb arbres. El fet que es planten ara no lleva que es puguen aprofitar després durant la reforma integral.
Tal i com es va plantejar també durant el Consell Escolar del passat 14 de febrer serà un assumpte que haurà de tractar i decidir el claustre del centre, que haurà de vore la necessitat i idoneïtat de la proposta.
  • Seguiment reforma de la cuina + reforma integral
Tal i com es va acordar també al Consell Escolar se sol·licitarà per pert de l’equip directiu una reunió amb els responsables tècnics de conselleria per coneixer detalls de les reformes de la cuina i de la reforma integral, prevista per a 2018.
  • Sol·licitud de creació d'una comissió de comunicació del centre que anime i impulse la comunicació del centre cap a les famílies i cap a l'exterior de l'escola a través de les Xarxes Socials, altres mitjans digitals i el correu electrònic. 
L’equip directiu traslladarà la proposta al claustre.
  • Pla d’organització del pati escolar.
Considerem que gran part del pati de l’escola està monopolitzat per una única activitat i proposem un pla per diversificar els usos i jocs, organitzar les activitats i reduir el número de conflictes. L’equip directiu traslladarà la proposta al claustre.
  • Pròximes activitats conjuntes:
-Carnestoltes 2017. Divendres 24 de febrer de 2017. es de la direcció se’ns demana si algun pare o mare voluntària pot col·laborar gravant en vídeo les actuacions i algun altre que puga fer tasques de disc-jockey.

-Dansà i xocolatada Magdalena 2017. Divendres 17 de març de 2017. L’AMPA col·laborarà repartint la xocolata i comprant magdalenes. Des de l’AMPA preguntarem si podem trobar dolçainers que toquen en directe.

-Setmana cultural 2017. L’AMPA i l’equip directiu col·laboraran en la Festa del llibre d’enguany que serà el dilluns 10 d’abril de 2017.

-PintaEscola2017. L’AMPA proposa avançar idees i coses relacionades amb aquesta convocatòria per tindreu tot amanit el dia de la convocatòria. Es pintaran jocs en el terra dels porxos. També es planteja fer algun concurs d’idees entre les classes a nivell col·lectiu per a pintar algun mural en la paret del costat de la porta i en la biblioteca una vegada s’acaben d’instal·lar les prestatgeries.
  • Instal·lació logo + de Cent anys fent escola a la façana de l’edifici
Tal i com es va acordar al Consell Escolar es buscarà una empresa de retolació i instal·ladora i es demanarà un pressupost de la realització i instalació.

  • Consulta sobre si el claustre ha pres alguna decisió sobre on pot situar-se l'HERRERO dins del pla de plurilingüisme.
El claustre encara no ha acordat quin nivell del decret de plurilingüisme proposarà al Consell Escolar. En breu ho decidirà perquè el Consell Escolar s’ha de reunir abans del 15 de març.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada