dimecres, 19 de juliol del 2017

Resum de la reunió del Consell Escolar CEIP Herrero - 11.07.2017

Resum de la reunió del Consell Escolar CEIP Herrero
11.07.2017

Aula de Música
19 h

ORDRE DEL DIA:

1. Lectura i aprovació, si escau, dels esborranys anteriors.
2. Petició instal·lacions del centre.
3. Memòria 2016-2017.
4. Proposta i elecció empreses menjador.
5. Premis extraordinaris.
6. Xarxallibres.
7. Informació sol·licituds ajudes menjador.
8. Arranjament 17-18
9. Precs i preguntes.


1. Es van llegir i aprovar els esborranys de les actes anteriors.

Aprofitant la lectura de les actes la direcció va informar al consell escolar d’alguns temes importants:
-S’ha concedit al centre ½ plaça de mestre de Psicopedagogia Terapèutica (PT), 25 hores pel projecte de compensatòria i 12,5 hores d’anglès per al cicle d’infantil. Està pendent de resoldre’s a favor o no ½ plaça més de PT.
-La direcció també va aprofitar per agraïr als mestres membres de la comissió de biblioteca i a l’AMPA el seu treball en convertir en realitat el projecte de Biblioteca de l’escola Herrero. La Biblioteca està previst que comence a funcionar a principi de curs. Cada grup anirà un dia a la setmana i hi haurà un horari perquè alguns dies de la setmana estigue oberta a les hores del pati.
L’AMPA va tornar a posar-se a disposició de l’escola i de la comissió de biblioteca per a catalogar els llibres o per a realitzar qualsevol altre treball relacionat.
-La direcció va informar al consell escolar que l’empresa adjudicatària de les obres de la cuina de l’escola és RAVI i que s’ajornarà unes setmanes el començament de les obres que s’iniciaran a principis d’agost.
-L’AMPA va informar a la direcció del centre de la resposta de la Subdirecció General d’infraestructures de la Conselleria d’Educació a la petició d’informació sobre la reforma integral i que podeu trobar al següent enllaç: http://ampaescolaherrero.blogspot.com.es/2017/07/informacio-sobre-la-reforma-integral-de.html
-La direcció va informar als membres del consell que personal tècnic de la direcció territorial d’Educació s’han posat en contacte amb l’equip directiu per reunir-se de cara a la realització de l’estudi previ a la redacció del projecte de reforma.
-La direcció del centre va informar que no tenia cap notícia de l’ajuntament sobre l’obertura dels patis escolars els divendres de vesprada i dissabtes de matí i que es posarà en contacte amb la regidoria d’educació per tindre més informació.

2. L’AMPA va presentar i es va aprovar la sol·licitud d’usos del centre relacionada amb les activitats extraescolars i escoletes per a tot el curs 2017/2018.

3. Es va aprobar la memòria final de curs, un resum de totes les activitats docents, formatives, etc que s’han realitzat durant el 2016/2017.
La direcció va informar que ja s’ha realitzat la reunió informativa a les famílies que el curs que ve accediran al centre per primera vegada.

4. Una vegada analitzades les tres ofertes presentades per a gestinar el menjador escolar, s’aprova per unanimitat la continuitat de l’empresa Cuinatur.

5. La direcció va informar que l’escola presentarà a 3 alumnes per als premis extraordinaris.

6. La direcció va informar que el pressupost previst per a substituir tots els llibres de text de XarxaLlibres ascendeix a uns 12.500 euros degut a que l’escola ha ajornat durant vàrios cursos el canvi de llibres descatalogats. El percentatge que ofereixen les ajudes de la Conselleria per a substituir llibres de text ascendeix com a màxim a un 10% del total de llibres, el que suposa uns 2500 euros.
El consell va aprovar per unanimitat que l’escola es faça càrrec del que falta (aproximadament 10.000 euros) i reclamar a la conselleria d’educació el seu pagament.
La direcció també va informar que a les reunions dels tutors amb les famílies de principi de curs un dels punts importants a tractar serà recordar a les famílies que els llibres no s’han de ratllar, s’ha de tindre cura d’ells i que obligatòriament s’hauran de folrar.

7. La direcció va informar que per al curs que vé hi ha, de moment, 126 sol·licituds de beca de menjador.
La direcció també va aprofitar per a informar que el centre disposa actualment d’un saldo de 85.000 euros (48.000 euros del menjador i la resta de funcionament del centre) i que conselleria només té pendent de pagar 21.000 euros (19.000 de menjador i la resta de funcionament).

8. En relació a l’arranjament escolar la direcció va informar que enguany l’escola Herrero ha tingut 16 sol·licituds d’admisió al centre i que de les dues unitats ofertades en el procés d’admissió per a primer d’infantil només s’ha cobert una i per tant INF3 tindrà només una unitat.

9. En la part dedicada a precs i preguntes María Jesús Calatayud va anunciar la seua dimissió com a cap d’estudis del centre. La direcció va informar que ja s’ha decidit quina persona ocuparà aquest lloc però que primer informaran al claustre de mestres del centre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada