dimecres, 19 de juny del 2013

Resum de la reunió de la junta de l'AMPA - 18/06/2013

Resum dels temes tractats i acords de la reunió de la junta de l'AMPA de l'escola Herrero del dimarts 18 de juny de 2013.
  • L'empresa Torresport ens va presentar el seu projecte de gestió d'activitats extraescolars. Ara mateix l'AMPA no té intenció de canviar d'empresa de gestió d'activitats extraescolars (Serradal S.L.L.) i la reunió amb l' empresa Torresport ha estat a petició d'ells.
  • S'acorda establir torns de persones de la junta (i d'altres voluntaris) a la porta d'accés per al dia de la festa i la instal·lació de tots els cartells participants en el concurs del BescanviLlibres abans del començament de la festa.
  • S'acorda repartir informació i informar de paraula sobre el BescanviLlibres a tots els assistents a la festa de fi de curs.
  • S'acorda repartir informació i informar de paraula sobre la nostra associació a tots els assistents a la festa de fi de curs que no siguen socis de l'AMPA.
  • S'acorda establir els torns de personal voluntari per a la 2a sessió del BescanviLlibres 2013, 1a Fira d'intercanvi de llibres de text serà el dijous 27 de juny al pati de l'escola des de les 16 fins a les 21 h.
  • S'acorda retardar al mes de setembre l'enviament a la FAPA de l'actualització de les dades de la nova junta de l'AMPA a través dels documents que ens han fet arribar.
  • S'acorda esperar la resposta del Banc Popular en relació a les comissions per realitzar ingressos i si són interessants, obrir un nou compte corrent de l'AMPA en aquesta entitat.
  • Es va informar a la junta de l'AMPA del nomenament de la nova secretaria de l'escola Herrero, Begoña Rubert Vidal, mestra d'infantil.
  • S'informa a la junta de l'AMPA d'alguns acords del Consell Escolar (C.E.) reunit el dilluns 17 de juny de 2013 i que són interessants per a les famílies: 
    1. El C.E. ha aprovat l'accés al menjador escolar a l'alumnat de 2n d'infantil per al proper curs 2013/2014
    2. El C.E. va ajornar per a la propera reunió l'aprovació del projecte guanyador per a la gestió del menjador escolar. Us recordem que l'AMPA recolza el projecte de l'empresa Cuinatur.
    3. El C.E. no va aprovar la pujada de preu del menjador (només per al mes de setembre) que s'havia proposat des de la direcció i continuarà el mateix preu que en el mes de juny. El dèficit provocat en els mesos de juny i setembre els assumirà el centre amb els excedents de la resta de l'any. Cal recordar que aquests excedents s'estan reduint degut a la manca de pagament de la part corresponent a la Conselleria. En tot el curs escolar només s'ha rebut el pagament del mes d'octubre, la resta, novembre, desembre, de 2012 i gener, febrer, març, abril i maig de 2013 sumen uns impagaments de 60.000 euros.
    4. La direcció del centre va informar al C.E. que per al curs vinent s'ha adjudicat una plaça de mestra d'infantil per a l'escola.
  • S'anul·la l'acord anterior de no contestar la carta que un mestre ha adreçat a l'AMPA en resposta a una petició que s'havia fet al centre i s'acorda, amb alguna discrepància, contestar per escrit a la direcció de l'escola recordant la nostra petició.
Com sempre, us recordem que si us interessa i voleu que es tracte algun altre tema o voleu proposar o opinar sobre algun dels temes sobre els quals parlarem, només cal que ens envieu un mail a l'adreça de correu electrònic de l'AMPA. - ampa.cp.herrero@gmail.com


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada