Resum dels temes tractats i acords de la reunió de l'assemblea ordinària de l'AMPA de l'escola Herrero del dilluns 5 de novembre de 2012. En aquesta ocasió van assistir 16 socis de l'AMPA.
- Lectura i aprovació de l'acta de l'anterior assemblea realitzada el passat mes de maig de 2012.
- Després de fer un repàs a totes les activitats extraescolars que realitza l'AMPA a través de l'empresa Serradal S.L.L., el club Hockey Castelló i el Patronat d'Esports, es proposa consultar a l'empresa Serradal S.L.L. si l'escola matinera i de vesprada podria oferir places també d'un dia a la setmana o dies puntuals amb un preu fixe per dia. Es comenta també que és sorprenent i una llàstima que no haja pogut realitzar-se l'activitat de poliesportiva (que convoca el Patronat d'Esports) per manca d'inscripcions. Per últim, una mare també suggereix que es podria fer una difusió més clara i entenedora de les activitats extraescolars.
- En relació al Banc de Llibres es debat al voltant de la qüestió de per què les editorials canvien els llibres i s'acorda donar més publicitat a la recollida de llibres al voltant del mes de maig i demanar al centre un llistat dels llibres que es demanarà en cada curs o cicle.
- Es proposa a l'Assemblea si hi ha algun soci que vol formar part de la junta de l'AMPA i s'informa a l'Assemblea que els membres de la junta actual són: Núria Palau, presidenta, Manolo Roig, vice-president, Suso Monforte, secretari, Lidón Taus, tresorera i Carla Tirado, Pilar Montañés, Begoña Barberá, Begoña Villapun, Berta Guiral, Lourdes Tena, María Luis Mundina, Rocio Montero, Maite Moliner i Marisa Beltrán com a vocals.
- S'aprova per unanimitat ratificar l'acord de la junta de l'AMPA de proposar al Consell Escolar la instal·lació d'uns envel·lats o toldos al pati de l'escola pagats amb fons de l'AMPA. S'explica a l'Assemblea que després de rebre un pressupost d'una empresa que considerem massa car, es demanarà pressupost a dos o tres empreses més. Si el projecte no es realitzable en una fase (per manca de diners) s'aprova també realitzar-lo en dues fases.
- S'aprova per unanimitat ratificar l'acord de la junta de l'AMPA de pagar la instal·lació de 2 pantalles digitals i dos projectors en aules de l'escola.
- Es tracta i es debat, una vegada més, el tema del menjador. Es parla sobre la manca de puntualitat del personal responsable del menjador i s'acorda fer un escrit al servei de menjador sol·licitant que es sol·lucione aquest problema. Aprofitant l'escrit també sol·licitarem que els xiquets de 3 i 4 anys puguen dinar al menjador de l'escola. A més, també es debat sobre la qualitat del menjar, la quantitat i la seua temperatura.
- S'acorda recolzar la recollida de signatures que ha iniciat el personal de neteja dels centres escolars de Castelló, de l'empresa FCC. La retallada de pressupost municipal destinat a la neteja dels centres escolars ha suposat una reducció de la freqüència de neteja dels espais i la conseqüent reducció del personal (11 treballadores/treballadors s'han quedat sense feina). S'acorda donar difusió a aquesta campanya de recollida de signatures. En el següent enllaç teniu el full de recollida de signatures que podeu descarregar-vos, imprimir-lo i donar-li difusió: Recollida de signatures personal de neteja FCC.
- S'informa a l'Assemblea que l'ajuntament ha aprovat, de forma provisional i sense cap modificació ni obra de remodelació, l'ús de la vivenda que hi ha a l'última planta de l'edifici. S'acorda demanar al centre l'ús d'algun espai d'aquesta vivenda per a l'AMPA que siga la seu del Banc de Llibres, poder traslladar allí l'armari i que puga ser un lloc de reunió.
- Per últim, l'AMPA acorda per unanimitat recolzar la vaga general que s'ha convocat a tot l'estat espanyol per al dia 14 de novembre de 2012 i anima a totes les famílies a secundar-la. També s'acorda que l'AMPA enviarà a totes les famílies un escrit per correu electrònic convocant-los a la manifestació que es farà la vesprada del dia 14 de novembre i que començarà des de la plaça María Agustina, a partir de les 18:30 h. La quedada de l'AMPA serà a les 18 h a la plaça Sta Clara. Algunes famílies proposen organitzar-nos perquè les famílies que no puguen fer vaga puguen deixar els fills a càrrec d'altres famílies en una plaça o parc però es desestima finalment.
Us recordem que si us interessa que a la junta o a les assemblees de l'AMPA es tracte algun tema o voleu proposar o opinar sobre algun dels temes sobre els quals tractarem o hem tractat, només cal que ens envieu un mail a la adreça de correu electrònic de l'AMPA: ampa.cp.herrero@gmail.com
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada