dijous, 31 de gener del 2013

Resum de la reunió de la junta de l'AMPA [30/01/2013]

Resum dels temes tractats i acords de la reunió de la junta de l'AMPA de l'escola Herrero del dimecres 30 de gener de 2013.
  • La junta va acordar donar els 200 euros recollits durant la celebració del Mercat Solidari a Metges sense Fronteres.
  • La junta va decidir que el pressupost més adient per a instal·lar dos projectors i dos pantalles a dos aules de l'escola és el de l'empresa Roda Electroacústica, per un valor de 1588,19 euros.
  • La junta acorda enviar la circular sobre el pregó de la Magdalena (4/3/2013) i l'Ofrena a la mare de Déu del Lledó (9/3/2013) durant el mes de febrer. Com altres anys, al pregó s'anirà com a AMPA i a l'Ofrena a títol individual.
  • La junta va acordar col·laborar amb l'escola en la celebració del Carnestoltes (8/02/2013) i en la xocolatada del dia de la dansà (1/3/2013). A més dels membres de la junta, qualsevol membre de l'AMPA que vulga col·laborar en aquests actes serà benvingut. El Carnestoltes començarà al voltant de les 16 h així que convé estar a l'escola una mica abans. El dia de la dansà la xocolata es repartirà a partir de les 15:20 h i la dansà serà a les 16:30 h.
  • La junta també va acordar col·laborar en el que puguem (personal i econòmicament) amb l'hort ecològic que s'està instal·lant a l'escola com a projecte d'un grup de mestres.
  • Durant la reunió també es va debatre sobre la jornada contínua i sobre el districte. Sobre la jornada contínua estem totalment en contra i només l'acceptaríem si es manté el servei de menjador i les activitats extraescolars es subvencionen, almenys fins a les 17 h. En quant al districte únic estem totalment en contra perquè generarà més desigualtat amb la creació d'escoles de primera i de segona i perquè beneficia només a les escoles concertades.
  • Durant la reunió el director de l'escola ens va informar que el centre ha tornat a demanar escales d'emergència per al bloc est de l'edifici. 
  • Després de la petició de l'AMPA a l'ajuntament de canviar la porta del patí, el director ens va informar també que tècnics de l'ajuntament van estar revisant la situació de la porta i van concloure que és segura. Confiem que no s'enganyen.
  • També durant la reunió, el director ens va informar que en les conclusions de l'última auditoria de l'INVASSAT (Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball) el centre i l'ajuntament, com a responsable del seu manteniment, hauran de fer algunes modificacions per adaptar-ho a les recomanacions que s'han realitzat. 
  • Per últim, el director ens va informar també que tècnics de l'ajuntament havien estat a l'escola després de descobrir algun problema d'oxidació en una petita part de l'estructura d'un despatx del gimnàs i van concloure que és un problema d'humitat que es resoldrà solucionant l'origen de la humitat.
Com sempre, us recordem que si us interessa i voleu que es tracte algun altre tema o voleu proposar o opinar sobre algun dels temes sobre els quals parlarem, només cal que ens envieu un mail a l'adreça de correu electrònic de l'AMPA.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada