dilluns, 30 de març del 2015

Resum dels temes tractats en la reunió del Consell Escolar - 30/03/2015

Reunió del Consell Escolar

30 de març de 2015
19 h
Aula de música de l'escola Herrero

1. Lectura i aprovació de l'acta de l'anterior reunió de 18/03/2015. En l'anterior reunió es van nomenar als membres del col·lectiu de mares i pares que participaran en la comissió d'avaluació de projectes de direcció per al CEIP Herrero.
Les mares i pares nomenades són: Juan Milanés i Imma Cifre com a membres titulars i Jesús Monforte i Alberto Castillo com a suplents.
2. La direcció del centre informa als membres del consell del pressupost per a l'any 2015. El pressupost és de 275.574 euros.
3. L'AMPA i el CEIP Herrero col·laboraran en l'organització de la Jornada Intercultural i de Portes que es realitzarà el dia 25/04/2015 amb la qual es vol conèixer i relacionar-nos amb les famílies nouvingudes i d'altres països i ensenyar l'escola a les famílies que l'any que ve portaran els seus fills a l'escola. S'acorda que a les tutories els mestres expliquen als xiquets la finalitat de la Jornada i animen a les famílies a participar i que l'AMPA també farà una feina semblant entre les famílies. 
S'informa que Serradal i Cuinatur col·laboraran en la Jornada i es parla de la realització d'algun taller de cuina, un altre de jocs tradicionals i un altre de manualitats. Per últim s'acorda la creació d'una comissió de treball que es reunirà el proper dimecres 15 d'abril a les 19 h.
4. La direcció del centre informa al consell de la petició de recursos PT (Pedagogia terapèutica) i AL (Audicio i Llenguatge). Segons el número de casos detectats cada centre té dret a un número determinat de recursos. S'ha sol·licitat una plaça i mitja de PT i una plaça i mitja de AL.
5. En relació a la petició de l'AMPA d'una reunió informativa sobre el menjador la direcció ens informa que no han tingut temps d'organitzar-la i que ara ja és tard. També s'informa al consell que enguany el menjador de juny i setembre es planificaran de forma diferent a altres cursos i que s'informarà oportunament.
6. En relació a la petició de l'AMPA d'un tauler exterior per a informar a les famílies amb més facilitat s'acorda demanar a l'ajuntament si aquesta despesa la pot cobrir l'entitat municipal. Marisa Ribes, la representant de l'ajuntament pren nota de la petició. El representant de l'AMPA algunes mares i pares expliquen que l'única intenció que es té penjant cartells a la façana de l'edifici és la d'apropar la informació a les famílies i que no hi ha cap intenció, en absolut, de deteriorar la imatge de l'escola o de l'edifici, ben al contrari.
7. Durant el torn obert de paraula, Julio Domínguez (cap d'estudis) demana a la representant de l'ajuntament (Marisa Ribes) equipament per a l'alumnat d'infantil (gronxadors, tobogans, etc)




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada