dimarts, 18 de desembre del 2018

RESUM ASSEMBLEA ORDINÀRIA - AMPA escola Herrero - 29.11.2018

ASSEMBLEA ORDINÀRIA

AMPA escola Herrero
Dijous 29 de novembre de 2018
19:30 h
Menjador de l'escola

ORDRE DEL DIA 
  1. Lectura i aprovació, si escau, de l'acta anterior. 
  2. Benvinguda a les noves famílies sòcies. 
  3. Vacants en la Junta i possibles noves incorporacions. 
  4. Activitats extraescolars en marxa, escola matinera i de vesprada, escola de vesprada de juny i setembre. 
  5. Normativa sobre protecció de dades. 
  6. Reunió entre AMPA i la direcció (informar). 
  7. Reunió última reunió de la junta de l’AMPA (informar). 
  8. Precs i preguntes. 

1. Lectura i aprovació, si escau, de l'acta anterior

Es llig l’acta de l’anterior assemblea i s’aprova per unanimitat. En el següent enllaç està disponible per si us interessa:

2. Benvinguda a les noves famílies sòcies

Donem la benvinguda a les noves famílies sòcies de l’AMPA i les convidem a que poc a poc poden anar col·laborant, participant en les activitats de l’AMPA i a proposar noves activitats.

3. Vacants en la Junta i possibles noves incorporacions

Alberto, Pau i Suso anuncien que al final d’aquest curs deixaran els seus càrrecs de tresorer, president i secretari, respectivament i que el curs que ve continuaran en la junta com a vocals. 

Nacho López Camallonga s’incorpora a la junta de l’AMPA com a vocal.

4. Activitats extraescolars en marxa, escola matinera i de vesprada, escola de vesprada de juny i setembre

Es va informar a l’assemblea que des de principi de curs s’està realitzant l’escola matinera i s’ha realitzat l’escola de vesprada de setembre, les dues organitzades per l’AMPA. En relació a les activitats extraescolars propostes per l’AMPA s’han iniciat les activitats de ball modern, anglès oral i patinatge. De les activitats del Patronat d’Esports s’està realitzant el bàsquet i el boleivol i no s’ha arribat al mínim per poder realitzar l’activitat de poliesportiva.

5. Normativa sobre protecció de dades

Alberto, el tresorer, va informar a l’assemblea de les obligacions que ens imposa l’entrada en vigor del nou reglament de protecció de dades i que hem començat a treballar per adaptar els nostres formularis d’inscripció de socis i els que ens relacionen amb les empreses d’activitats extraescolars.

6. Reunió entre AMPA i la direcció (informar)

S’informa a l’assemblea de la reunió entre l’AMPA i la direcció de l’escola que va tindre lloc el passat dia 29 d’octubre. En el següent enllaç està disponible el resum d’aquella reunió: https://ampaescolaherrero.blogspot.com/2018/11/resum-de-la-reunio-de-lampa-amb-lequip.html

7. Reunió última reunió de la junta de l’AMPA (informar)

S’informa a l’assemblea de l’última reunió de la junta de l’AMPA que va tindre lloc el passat dia 6 de novembre. En el següent enllaç està disponible el resum d’aquella reunió: https://ampaescolaherrero.blogspot.com/2018/11/reunio-de-la-junta-de-lampa-6-de.html

8. Precs i preguntes

Es sol·licita que consultem a la direcció de l’escola si enguany funciona la figura del pare/mare coordinador de cada aula. 

Es proposa, igual que ja es va fer el curs passat, obrir els grups de treball a totes les famílies sòcies o no de l’AMPA. 

Donat que les activitats que convoca l’AMPA estan adreçades a totes les famílies (no exclusivament a les famílies sòcies) i que hem arribat a l’acord d’organitzar algunes d’elles conjuntament, com a comunitat educativa, es proposa demanar a la direcció del centre que ens ajuden amb la distribució de la informació de les activitats de l’AMPA realitzant les còpies per adistribuir-les entre l’alumnat i facilitar la seua difusió a través del Telegram, com ja s’ha fet amb el Mercat Solidari i de la qual cosa ens alegrem moltíssim.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada