dijous, 8 d’octubre del 2015

Resum de la reunió entre l'AMPA i la direcció del CEIP Herrero - 14 d'octubre de 2015

El passat dimecres 14 d'octubre a les 15:30 h l'AMPA de l'escola Herrero ens vam reunir amb la direcció de l'escola. Us fem arribar un resum dels assumptes més importants que es van tractar i el que es va arribar a acordar.

-L'AMPA ha sol·licitat a la direcció un espai d'oci, lectura, estudi i descans per a l'hora del pati i per al migdia. La direcció ens informa, tal i com va aprovar el Consell Escolar, de la futura contractació d'un nou monitor de menjador la qual cosa facilitarà la possibilitat d'un espai per a l'oci i lectura durant les hores de menjador.

-L'AMPA també ha proposat a la direcció la promoció d'altres jocs alternatius al futbol durant el pati i durant el migdia. La direcció és favorable i estudiarà de quina forma es promouen jocs alternatius.
-La direcció ens informa que el centre ha iniciat un projecte per a posar en condicions la biblioteca, substituir els llibres vells, adquirir nous i posar llibres a disposició dels xiquets amb un sistema de préstec. Ens alegra saber-ho i esperem tindre per fi una biblioteca en funcionament.

-La direcció ens informa que el tutor de 1r B està de baixa i serà substituït en breu per un altre mestre. Des de la direcció se'ns ha informat que la substitució no té per què afectar a la programació d'activitats que estava previst realitzar amb 1r A.

-Davant de la sol·licitud d'un espai per a l'AMPA i per al Banc de Llibres, la direcció veu possible la utilització compartida d'un aula del 2n pis però fora de l'horari lectiu ja que s'utilitza per part d'alguns cursos. L'aula no disposa d'armaris ni prestatges així que caldrà adquirir un parell d'armaris per a guardar els llibres que sobren del Banc de llibres, material i documentació de l'AMPA.
-La proposta de l'AMPA per al curs que ve d'una comissió de Banc de Llibres i proposar bancs de llibres d'aula es va decidir que s'estudiarà quan es publique la normativa concreta i la presentarem també al Consell Escolar.
-S'acorda que l'AMPA col·laborarà en la festa de la Castanyada i la direcció ens avisarà amb antelació.
-S'acorda celebrar l'activitat musical Com sona l'Herrero el dissabte 19 de desembre. Després de la reunió ens vam recordar que el dia 19 és el dia abans de les eleccions generals i potser la normativa ho prohibeix. Farem la consulta pertinent i informarem si es canvia el dia o es manté.
-S'acorda que l'AMPA farà les gestions pertinents per sol·licitar una xarrada a la policia nacional adreçada a l'alumnat de 6é sobre Seguretat en Internet. Intentarem que es puguen fer dos sessions de la mateixa xarrada.
-Davant de la sol·licitud de l'AMPA de poder adquirir bons d'un mínim de 4 dies, la direcció del centre ens informa que els bons de menjador estan comprats des de l'any passat, no es poden canviar fins que no s'acaben i han de comprar-se com a mínim bons de 5 dies.
-La direcció ens informa que les eleccions al Consell Escolar. seran el proper 26 de novembre de 2015. En breu es reunirà la junta electoral del centre que donarà publicitat al cens provisional, a les dates més importants i la normativa electoral. En el següent enllaç teniu la informació que la Conselleria ha publicat sobre les eleccions als Consells Escolars de centres educatius i la seua normativa:
http://www.cece.gva.es/relin/val/consejos.htm
Cada dos anys es renova la meitat de la representació dels mestres i de les famílies i enguany ens toca triar uns altres representants. Més endavant l'AMPA informarà i farà difusió de les funcions del Consell Escolar, de la seua utilitat i de les dates de presentació de candidatures. És important estar representat al Consell Escolar, el màxim òrgan de govern dels centres educatius, perquè tenim l'oportunitat d'estar informats, de proposar canvis i aprovar assumptes que poden millorar la nostra escola.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada