dijous, 26 d’octubre del 2017

Resum del Consell Escolar Extraordinari CEIP Herrero - 10/10/2017

Resum del Consell Escolar del CEIP Herrero
10.10.2017


Aula de Música
19h


ORDRE DEL DIA:


Resolució Director Territorial horari especial


La direcció del centre va informar als membres del Consell Escolar que el dia 6 d'octubre va arribar al centre la resolució de sol·licitud de canvi d'horari escolar (sol·licitada a finals de juny de 2017) en la qual es proposava avançar 30 minuts l'eixida de classe per la vesprada i reduïr 30 minuts el temps de menjador. La direcció també va informar que el claustre estava d'acord en aplicar la resolució el més ràpid possible i havia proposat començar el nou horari escolar el dilluns 16 d'octubre.


Les mares i pares del consell escolar van manifestar la sorpresa i el malestar perquè una sol·licitud que s'havia realitzat a finals del mes de juny haja estat comunicada la seua resposta a principis d'octubre, quan el curs ja està iniciat i les famílies s'han organitzat per compatibilitzar els horaris de l’escola amb els horaris laborals i d’altres activitats extraescolars.


Les mares i pares també van proposar que el Consell Escolar havia d’enviar una carta de protesta a la Conselleria d’Educació manifestant la queixa de tots els membres per autoritzar un canvi d’horari escolar una vegada iniciat el curs amb el que suposa de molèstia i trastorn per a l’organització del centre, per al professorat i per a les famílies.


Per últim, les mares i pares van proposar al Consell Escolar ajornar una setmana més el canvi d’horari (fins el 23 d’octubre) per a facilitar a les famílies l’adaptació al nou horari i poder canviar horaris laborals o de les activitats extraescolars. La direcció va reconéixer que el claustre no havia pensat que el canvi d’horari podia suposar un problema per a les famílies i va proposar una votació entre els membres del consell escolar per decidir si el nou horari s’inciava el 14 d’octubre o el 23 d’octubre. La decisió de la majoria va ser ajornar l’inici del canvi d’horari fins el dilluns 23 d’octubre.

L’AMPA pel seu compte va demanar una reunió urgent amb la inspecció educativa i la direcció territorial d’educació per manifestar la nostra queixa pel retard en comunicar l’autorització d’un canvi d’horari escolar que ha provocat que es faça una vegada iniciat el curs amb el que suposa de molèstia i trastorn per a l’organització del centre, per al professorat i per a les famílies. En breu us informarem de la reunió.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada