divendres, 10 de novembre de 2017

Resum dels acords de la reunió de la junta de l’AMPA escola Herrero - 7.11.2017

7 de de novembre de 2017
15 h


Assistents: Begonya Barberà, Pilar Montañes, Suso Monforte, Maria Luís, Lourdes Tena, Amparo Grifo, Rebeca Agost, Myriam Mestre, Víctor Sabio.

ORDRE DEL DIA

  • Guia consell escolar.
  • Campanya informativa eleccions consell escolar.
  • Assemblea ordinària AMPA escola Herrero.
  • Mercat solidari 2017.
  • Pregó infantil.
  • Reunió de l’AMPA amb l’equip directiu.
  • Altres

Guia de funcionament del consell escolar de centre.

S’acorda donar difusió a la Guia de funcionament del consell escolar de centre que s’ha elaborat per part de la junta de l’AMPA i donar-la a conéixer a totes les famílies, als membres del consell escolar i a l’equip directiu perquè poc a poc es puguen aconseguir canvis en el funcionament del CEC i ens adaptem a la normativa vigent.

Campanya informativa eleccions consell escolar

S’acorda realitzar una campanya informativa destacant la importància del Consell Escolar de Centre i de les eleccions que s’han convocat per al dijous 23 de novembre, fent promoció de les candidatures de mares i pares que s’han presentat.

Assemblea ordinària AMPA escola Herrero

S’acorda convocar assemblea ordinària de l’AMPA per al dijous 23 de novembre a les 16.45 h. S’ha decidit canviar l’horari habitual de les assemblees per veure si així podem aconseguir que augmente l’assistència.

Mercat solidari

S’acorda que el Mercat Solidari 2017 es realitzarà el dissabte 16 de desembre i s’acorda que haurem de demanar permís a l’ajuntament perquè el pati estarà ocupat per l’activitat PATIS OBERTS. També s’acorda que es pot demanar a través de l’activitat PATIS OBERTS la col·laboració de l’ajuntament en el MERCAT SOLIDARI.
Més endavant en farem alguna reunió concreta per a organitzar el Mercat i les activitats.


Pregó infantil

La junta acorda informar a les famílies de l’escola que ja es pot sol·licitar la inscripció dels fills i acompanyants amb l’autorització paterna o del tutor. S’acorda que el termini de presentació de sol·licituds es tancarà l’últim dia abans de les vacances de Nadal i que els socis de l’AMPA tindran preferència en cas que hi haja més sol·licituds que places.
Enguany la Junta Municipal de Fetes no ha posat límit de sol·licituds però no sabem si és un error. Estem a l’espera que ens informen si hi ha o no limitació de places.

Reunió de l’AMPA amb l’equip directiu

S’acorda sol·licitar reunió amb l’equip directiu del centre per a presentar i explicar la Guia de funcionament del Consell Escolar de Centre que ha realitzat la junta de l’AMPA, parlar del Mercat Solidari i del Pintaescola, entre altres temes que poden sorgir. La sol·licitud de reunió intentarem realitzar-la en persona parlant amb l’equip directiu.

Altres

S’acorda demanar informació a l’ajuntament de Castelló sobre el contingut i programació completa d’activitats dels PATIS OBERTS per poder fer difusió entre les famílies i altres interessats.


Es recorda que el dijous 9/11 hi ha una reunió amb l’ajuntament sobre els camins escolars.

Es recorda també que la pintura del PintaEscola d’enguany ja ha arribat al centre i s’hauria de reunir la comissió per a concretar detalls sobre quan i on s’inicia l’activitat. Sol·licitarem a l’equip directiu que convoque la reunió el més pronte possible.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada