PROCEDIMENT PER TRAMETRE LES QUEIXES DE LES FAMÍLIES EN RELACIÓ A LES/ELS MESTRES DE L’ESCOLA HERRERO
Entre l'AMPA i la direcció de l'escola Herrero s’acorda el procediment que es seguirà quan una família o un grup de famílies vulguen realitzar alguna reclamació en relació a algun mestre o mestra del centre. Aquest procediment no és obligatori sinó tan sols una sèrie de recomanacions que la direcció del centre i l'AMPA han pactat i que consideren de sentit comú:
- La família o grup de famílies hauran de reunir-se en primer lloc amb el mestre o mestra per transmetre la queixa, mirar d'aclarir el possible malentés i/o solucionar el problema. Aquesta fase del procediment podrà realitzar-se a soles o amb l'assessorament de l'AMPA.
- Si el pas anterior no dona un resultat satisfactori, recomanem reunir-se amb la direcció del centre o la cap d'estudis i traslladar la queixa. Aquesta fase podrà realitzar-se a soles o amb l'assessorament i acompanyament de l'AMPA en persona o per tal de realitzar els escrits pertinents i oportuns sempre amb identificació de la família o famílies reclamants.
- Si la família o famílies no es donen per satisfetes poden demanar cita i anar a parlar amb la la inspectora adscrita a l’escola Herrero, María José Rodrigo Duque, que està disponible qualsevol dijous de matí. Per contactar amb ella: tel. 964358465 rodrigo_mlu@gva.es). Més informació sobre la inspecció educativa de la conselleria d'educació: http://inspeccioeducativa.edu.gva.es/?q=va/node/171
- Si la família o famílies continuen sense estar satisfetes poden realitzar una reclamació per escrit a la conselleria d'Educació. En aquesta fase i en l’anterior podrà realitzar-se a soles o amb l'assessorament i acompanyament de l'AMPA per realitzar els escrits pertinents i oportuns sempre amb identificació de la família o famílies reclamants.
Castelló de la Plana, 30 d’octubre de 2013
AMPA escola Herrero CEIP Herrero
ampa.cp.herrero@gmail.com 12001368@edu.gva.es
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada