dimecres, 6 de novembre del 2013

Resum de la reunió entre l'AMPA i la direcció de l'escola Herrero - 30/10/2013

El passat dimecres 30 de setembre a les 15:30 h l'AMPA de l'escola Herrero ens vam reunir amb la direcció de l'escola. Durant la reunió es van tractar diversos temes i es van prendre alguns acords. Us fem arribar un resum dels assumptes més importants que es van tractar i dels acords que es van prendre.
  • L'AMPA i la direcció de l'escola vam aprovar donar-li difusió al procediment i els passos que es seguiran quan una família o un grup de famílies vulguen realitzar alguna reclamació en relació a algun mestre o mestra del centre. En el següent enllaç teniu publicat el procediment amb els seus passos: 
http://ampaescolaherrero.blogspot.com.es/2013/11/procediment-per-trametre-les-queixes-de.html.
  • L'AMPA i la direcció de l'escola van acordar l'inici d'un projecte banc de llibres per a 3r, 4t, 5é i 6é de primària. S'aprova donar-li difusió al projecte mitjançant cartells, reunions amb els interessats i ampliar el projecte a 3r i 4t curs de primària. En el següent enllaç teniu tota la informació (bases del banc de llibres i model de sol·licitud) que en breu us arribarà a totes les famílies de 3r, 4t, 5é i 6é a través dels vostres fills i filles: 
http://ampaescolaherrero.blogspot.com.es/2013/11/projecte-de-banc-de-llibres curs.html
  • Després del nostre oferiment a l'escola de pagar determinat material i instal·lacions del centre, la direcció de l'escola ha demanat a l'AMPA
  1. L'adquisició d'equipament audiovisual per a una aula (una pissarra digital, un ordinador portàtil i un canó) amb la seua instal·lació. Tot per un cost aproximat (a l'espera de pressupost) d'uns 2200 euros.
  2. Adquisició de balons multiusos (25/30 unitats) i corda per a les activitats d'educació física.
  3. Safes i safates homologades i un biombo per a la cuina.
  4. 2 lectors de CD amb entrada USB.
Aquestes peticions de l'escola s'analitzaran en la propera reunió de la junta de l'AMPA per aprovarles o rebutjar-les.
  • La direcció de l'escola ens va informar que els xiquets i xiquetes de 4, 5 i 6 anys que es queden al menjador durant les hores que no tenen cap activitat realitzen activitats manuals amb les monitores del menjador. 
  • La direcció de l'escola ens va informar que s'han produït  tres baixes de mestres d'infantil. i que conselleria, per norma, no substitueix les baixes fins que no passen quinze dies. En el moment de la reunió s'havia publicat una de les vacants i esperaven que algú de la bossa de treball ocupés la vacant.  
Nova actualització: la direcció de l'escola ens ha explicar que el dilluns 4 de novembre es va cobrir una de les vacants per baixa. El dilluns vinent (11 de novembre) es cobrirà la 2a vacant i l'altre (18 de novembre) la tercera. (7 nov. 9.38 h)
Nova actualització: La direcció també ens ha informat que la setmana vinent hi haurà una altra mestra de baixa en el cicle d'infantil que es cobrirà quan passen quinze dies (al voltant del 25 de novembre) si no hi ha una resposta diferent des de conselleria a les peticions i reclamacions de l'escola i de les mares i pares. (7 nov. 9:42 h)
  • La direcció de l'escola també ens va informar que els xiquets i xiquetes que es queden al menjador poden portar raspall de dents. Només cal portar una bosseta o necesser amb el nom amb el raspall i la pasta de dents dins i donar-ho a les monitores del menjador. Cada dia després de dinar una monitora acompanyarà a un grup als serveis per raspallar-se les dents.
  • La direcció de l'escola va rebre positivament la nostra proposta d'instal·lar ventiladors de sostre a les aules de l'escola. En una primera fase a les aules del 3r pis. La direcció ens va informar que aquesta instal·lació l'ha d'aprovar la conselleria d'educació.
  • En relació a la petició de l'AMPA perquè les reunions de grup de les famílies amb els tutors de cada curs es puguen fer en horaris més compatibles amb els horaris laborals de les famílies, la direcció ens va informar que l'horari d'aquestes reunions es pot acordar entre les famílies i el tutor i que la direcció no pot obligar a fer-les en un horari concret que vinga millor a les famílies.
  • En relació a la petició de l'AMPA d'habilitar un aula perquè els xiquets i xiquetes que vullguen puguen fer deures a migdia, la direcció ens ha comunicat que els xiquets i xiquetes poden fer deures a l'espai que hi ha davant de la secretaria de l'escola (taula gran i 6 cadires). En cas que aquest espai siga menut perquè l'afluència de xiquets és més gran del previst, es podrà habilitar un altre espai més gran però en aquest cas les famílies hauran d'informar al centre amb un escrit de compromís de fer ús de l'espai i haurà d'haver un mínim de 20 xiquets o xiquetes compromeses.
  • Per últim, la direcció de l'escola ens va recordar que les eleccions al Consell Escolar, en les quals es triaran una part dels representants de les famílies, seran el dijous 28 de novembre i que el dia 12 de novembre finalitzarà el termini de presentació de candidatures. En el següent enllaç teniu més informació sobre les eleccions al Consell Escolar de l'escola Herrero: 
http://ampaescolaherrero.blogspot.com.es/2013/11/eleccions-al-consell-escolar-de-lescola.html

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada