El passat dijous 14 d'octubre a les 15:30 h la junta de l'AMPA de l'escola Herrero es va reunir i es van tractar diversos temes. Us fem arribar un resum dels assumptes més importants que es van tractar i dels acords que es van prendre.
- En relació a les peticions de material per part de l'escola a l'AMPA s'acorda el següent:
- Sol·licitar a l'escola dos pressupostos més d'una pissarra digital interactiva i un projector de vídeo.
- Aprovar la compra de 20 pilotes multi-usos i corda per part de l'escola per a les activitats d'educació física.
- Aprovar la compra de dos lectors de CD amb entrada USB per a l'escola.
- No aprovar la compra de safates i un biombo per al menjador perquè considerem que aquest material el pot comprar el menjador amb el seu pressupost o aportar-lo l'empresa que el gestiona.
- No s'aprova la proposta d'aportació de quotes úniques o bossa de diners per part de l'AMPA als cursos de l'escola per a activitats didàctiques. La junta pensa que s'han de concentrar esforços i diners en material per al centre.
- S'acorda que el Mercat Solidari serà el dissabte 14 de desembre i que el termini per recollir els joguets serà durant la setmana del 9 al 13 de desembre.
- S'acorda enviar la circular informativa sobre el banc de llibres i que la reunió informativa sobre aquest assumpte serà el divendres 22 a les 17:00 h al menjador de l'escola.
- S'informa a la junta que el compte bancari de Cajamar continua obert i que continua pendent el traspàs dels diners que hi ha allí al Banc Popular (6093 euros).
- En relació als comptes bancaris s'aprova demanar al Banc Popular un talonari per realitzar pagaments puntuals.
- S'aprova recordar periòdicament a l'escola l'assumpte de la instal·lació de ventiladors a les classes.
- S'informa a la junta que el proper dia 20 de novembre es donarà de baixa el telèfon que tenia contractat l'AMPA després d'alguns problemes amb la companyia (Vodafone) per donar-lo de baixa.
- S'informa a la junta que hi ha 7 candidats (de la part de mares i pares) per a presentar-se a les eleccions al Consell Escolar i s'estableixen els torns per estar a la taula electoral el dia 28 de novembre.
- S'informa a la junta que la FAPA enviarà publicitat i cartells per fer propaganda i difusió de les eleccions del dia 28 de novembre.
- A petició d'algunes mares i pares, s'informa a la junta que el dilluns 18 de novembre l'escola enviarà una nota informativa a les famílies d'infantil i 1r i 2n de primària que tenen els seus xiquets i xiquetes al menjador amb informació sobre el menjador, rutines i activitats i que posteriorment se'ls convocarà a una reunió informativa.
- S'aprova demanar a l'empresa Serradal S.L. un projecte d'activitat extraescolar per al migdia (escoleta de migdia, p.e.) en la qual els xiquets i xiquetes que s'apunten puguen fer deures amb un monitor. També s'haurà de consultar a l'escola la disponibilitat i la seua aprovació.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada