El dimecres 21 de maig a les 15:30 h es va reunir una representació de la junta de l'AMPA amb l'equip directiu per tractar una sèrie d'assumptes pendents i uns altres nous. Durant la reunió es van tractar els següents temes i es van aprovar els següents acords:
- La junta de l'AMPA va informar a l'equip directiu de la passada reunió informativa (7/5/2014) amb els famílies membres del Banc de llibres i l'equip directiu es va comprometre a recollir els llibres usats durant els matins dels dies 23, 24, 25 i 26 de juny a l'escola. L'últim dia, el 26 de juny, les famílies hem quedat a les 18 h per recollir els llibres que falten i realitzar la selecció, els lots del llibres i mirar de saber quins i quants llibres s'hauran de comprar. L'equip directiu també es va comprometre a recordar als mestres que traslladen els xiquets i xiquetes que han de tindre cura amb tots els llibres de text, no ratllar-los i especialment amb els llibres de text del Banc de llibres, que seran de l'escola i s'hauran de tractar com la resta de llibres del centre. Per últim, l'equip directiu també es va comprometre a tindre la llista de llibres del curs que ve el més prompte possible i a poder aprofitar al màxim els llibres utilitzats en aquest curs.
- En relació a l'Aula de Migdia (per fer deures) l'equip directiu va informar a la junta de l'AMPA que durant el mes de maig ha caigut tant l'assistència que s'ha hagut de suspendre. S'acorda tornar a convocar l'Aula de Migdia per al curs que ve a partir del mes d'octubre i realitzant una reunió informativa a principi de curs amb les famílies que volen participar. Les famílies i els xiquets i xiquetes que s'inscriuran s'hauran de comprometre a que els seus fills participen de l'Aula de Migdia almenys dos dies a la setmana i que s'hauran d'inscriure un mínim de 30 xiquets.
- L'equip directiu ens va informar que la campana de la cuina del menjador s'ha de substituir i l'ajuntament ja ha dit que no es farà càrrec. Des l'equip directiu s'intentarà que l'empresa que gestiona el menjador puga fer-se càrrec de la substitució.
- En relació al pagament del menjador escolar (període extraordinari) del mes de juny des de la junta de l'AMPA es va demanar a l'equip directiu no fer coincidir dos pagaments de menjador al mes de maig. L'equip directiu es va comprometre a que per al curs que ve es demanarà la inscripció al menjador durant el mes de maig i el pagament es podrà realitzar durant els primers dies de juny.
- L'equip directiu va informar a la junta de l'AMPA que encara no s'ha publicat el calendari escolar del curs 2014/2015. Hi ha rumors que diuen que el curs començarà el 3 de setembre però encara no són oficials.
- L'equip directiu va informar la junta de l'AMPA sobre la falta de definició i concreció per part de conselleria d'Educació del currículum escolar del curs que ve per als cursos 3r i 5é, afectats per la entrada en vigor de la LOMQE. L'equip directiu es va comprometre a informar l'AMPA i enviar la documentació oportuna quan la tinguen disponible així com un resum de la nova llei educativa (LOMQE).
- L'equip directiu va informar la junta de l'AMPA que des de conselleria d'Educació encara no s'ha dit res sobre el programa d'ensenyament que tindrà l'escola el curs que ve i que creuen que es comunicarà el dia 2 de juny, tal i com va anunciar conselleria a través de la premsa.
- La junta de l'AMPA va informar l'equip directiu de la proposta de realitzar la Festa de fi de curs el divendres 20 de juny a partir de les 18 h. L'equip directiu va acceptar la proposta.
- S'acorda entre la junta de l'AMPA i l'equip directiu proposar a l'empresa que gestiona el menjador (CUINATUR) una degustació gastronòmica dels plats que la cuina elabora durant el curs adreçada a les mares i pares per al mateix dia de la Festa de fi de curs. S'acorda contactar amb l'empresa per concretar la proposta.
- En relació a la demanda d'instal·lació de ventiladors de sostre per a les aules del centre com que l'ajuntament no ha contestat la junta de l'AMPA i l'equip directiu van acordar demanar permís a la conselleria d'Educació per a la seua instal·lació i demanar pressupost de ventiladors i de la seua instal·lació. Segons el seu cost s'instal·laran ventiladors a totes les aules o, en una primera fase a les del 3r pis.
- En relació a les demandes de manteniment que l'escola i l'AMPA van trametre en el seu dia a l'ajuntament de Castelló l'equip directiu ens va informar de la situació de cadascuna i s'acorda tornar a insistir per carta a l'ajuntament de les qüestions pendents. Us relacionem cada demanda feta i la resposta de l'ajuntament:
- Resoldre els problemes amb el mal estat de la porta d'accés al pati. Encara que les revisions anteriors que s’han fet diguen que la porta està bé l'aspecte no és molt “saludable”. L'equip directiu ens va informar que des de l'ajuntament han vingut a prendre mesures i que la solució que s'ha proposat des de l'ajuntament és instal·lar una porta nova més baixa.
- Recanvi de la tela metàl·lica que rodeja la part superior de la paret exterior que rodeja la porta d’accés al pati. Està molt rovellada i s’està trencant. L'equip directiu ens va informar que l'ajuntament considera que la tela metàl·lica està en bones condicions i no es canviarà per una nova.
- Construcció d'una escala d'incendis a la part est de l'edifici. L'equip directiu ens va informar que tècnics de l'ajuntament han estat prenent mesures per tal de realitzar el projecte i instal·lació de l'escala d'emergèngia
- Instal·lació de calefacció central més eficient i econòmica per a tot el centre. L'equip directiu ens ha informat que no han tingut notícies de l'ajuntament sobre aquesta demanda.
- Renovació/revisió de la instal·lació elèctrica. L'equip directiu ens ha informat que no han tingut notícies de l'ajuntament sobre aquesta demanda.
- Plantar en terra els arbres que ara mateix hi ha al pati dins de testos en el mateix lloc on estan ara amb la instal·lació de reg per goteig i una capa al voltant de grava amb resina per evitar desnivells que provoquen caigudes als xiquets i el fang conseqüent quan plou o es rega l’arbre. Aquests arbres ja han arribat al seu màxim de creixement en test i així podran fer una mica més d'ombra al pati per als mesos de primavera i tardor. Demanem el compromís de l'ajuntament de fer el manteniment regular també dels arbres (reg i poda) igual que el fan de la resta de l'edifici. L'equip directiu ens ha informat que no han tingut notícies de l'ajuntament sobre aquesta demanda.
- El canvi de sentit de les portes d’accés al pati des de cada bloc de l’edifici. L'equip directiu ens va informar que des de l'ajuntament han vingut a prendre mesures per al canvi de sentit de les portes.
- Instal·lació d'una connexió de gas natural per a la cuina per evitar les botelles de gas que sempre són un perill i més tindre-les prop del pati de l’escola, com és el cas. L'equip directiu ens ha informat que no han tingut notícies de l'ajuntament sobre aquesta demanda.
- Revisió i/o canvi del sostre dels porxos. L'equip directiu ens ha informat que no han tingut notícies de l'ajuntament sobre aquesta demanda.
- Instal·lació de ventiladors de sostre a les aules (un per aula). Durant els mesos de setembre, octubre i abril, maig i juny fa moltíssima calor a les aules de tota l'escola. L'equip directiu ens ha informat que no han tingut notícies de l'ajuntament sobre aquesta demanda.
- Neteja més freqüent de les voreres de l'escola que rodegen l’escola. És una zona on es concentren diàriament molts xiquets, xiquetes i famílies i pensem que requereix una neteja més freqüent que altres zones. L'equip directiu ens ha informat que no han tingut notícies sobre aquesta demanda encara que puntualment hem pogut comprovar que els serveis de neteja han acudit a petició de l'AMPA. S'hauria d'establir una periodicitat i regularitat en aquesta neteja que i no fer-la dependre de si algú es queixa o no.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada