dilluns, 12 de gener del 2015

Resum de la reunió de la junta de l'AMPA - 8/01/2015

Resum dels temes tractats i acords de la reunió de la junta de l'AMPA de l'escola Herrero del dijous 8 de gener de 2015.
  • S'acorda posar data a la 1a reunió informativa sobre el Banc de Llibres del CEIP Herrero. Serà el divendres 23 de gener a les 17 h al menjador de l'escola i es farà la difusió habitual amb cartells i circular a les famílies.
  • S'acorda demanar a la direcció de l'escola que concrete el més pronte possible el dia que considera adequat per a realitzar la Xarrada sobre xarxes socials i seguretat en Internet adreçada a l'alumnat de 5é i 6é. L'Oficina de Participació Ciutadana de la Comissaria de la Policia Nacional de Castelló està esperant que els informem de la data concreta per celebrar la xarrada.
  • S'informa a la junta que l'Oficina de Participació Ciutadana de la Comissaria de la Policia Nacional de Castelló convocarà a totes les famílies de les escoles de Castelló interessades a una xarrada sobre seguretat en Internet durant aquest curs. Encara no hi ha data publicada.
  • S'acorda el llançament i crida a les famílies sòcies de l'AMPA perquè entre tots puguem augmentar la relació i el contacte amb les famílies nouvingudes i d'immigrants. Ens aquests moments necessitem "famílies d'enllaç" en els següents cursos: P3A, P4A, P4B, P5B, 1rB, 2nB, 3rB, 3rC, 4TB, 5éB, 6éB i 6éC. Així que les famílies sou d'aquests cursos i estigueu interessades en formar part de "famílies d'enllaç" només cal que ens ho digueu enviant-nos un correu a ampa.cp.herrero@gmail.com. La col·laboració i ajuda es limita a fer difusió de les activitats de l'AMPA (per whatsapp, correu o de paraula) entre els membres del curs corresponent.
  • S'acorden els temes que es tractaran durant l'entrevista que una representació de les famílies i la Direcció Territorial d'Educació tindrà lloc el proper dimarts 13/01 per informar-nos sobre el futur de la nostra escola, quin programa d'ensenyament tindrà, quantes unitats i si continuarà el reforç de valencià a P3. També demanarem informació sobre les peticions de manteniment de la nostra escola, algunes ja històriques. http://ampaescolaherrero.blogspot.com.es/2015/01/entrevista-amb-la-direccio-territorial.html
  • Es confirma la celebració d'una Jornada Intercultural algun dissabte d'abril o maig amb la intenció de conèixer i posar-nos en contacte amb les famílies d'altres països  i nouvingudes, que també formen part de l'Herrero, perquè ens mostren la seua gastronomia, les seues costums, les seues religions, la seua literatura i la seua llengua.
  • S'acorda convocar una nova reunió entre l'AMPA i la direcció de l'escola per parlar del Banc de llibres, de la Jornada Intercultural, de la Jornada de Portes Obertes, de la petició dels llistats de mestres, de la substitució de les baixes, etc
  • S'acorda que Pau Sancho i Lourdes Tena compraran el nou megàfon. 
  • S'acorda que Manolo Roig intentarà arreglar l'estandart de l'AMPA. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada